Raikan Kegembiraan Krismas Di The Curve | Dunia Penuh Gosip

Raikan Kegembiraan Krismas Di The Curve

Sambutan Krismas yang makin hampir, semangat Yuletide akan segera menceriakan kehidupan rakyat Malaysia! Tahun ini, The Curve memperingati musim perayaan dengan kempen bertema "The Love and Joy of Christmas."



Dari 11 Disember 2020 hingga 3 Januari 2021, Curve's Centre Court akan menampilkan patung malaikat artistik dan lengkungan Rom, dengan pokok Krismas setinggi 25 kaki sebagai pusat. Dekorasi akan dihiasi dengan bintang-bintang berkilau yang tergantung di siling, serta gerai-gerai perayaan yang menawarkan makanan Krismas dan barang-barang untuk dilayari oleh pengunjung. Menyebarkan kegembiraan di seluruh pusat membeli-belah, para pembeli juga akan terbenam dalam semangat Krismas di Jalan, yang akan dilapisi dengan lampu berwarna-warni. Pelanggan boleh menikmati mengambil gambar yang layak Insta dan berkongsi momen Yuletide yang tidak dapat dilupakan di Curve!

Jazmi Kamarudin, Pengurus Besar Kanan Curve, menyatakan, “Mengingat masa yang belum pernah terjadi sebelumnya tahun ini, cara apa yang lebih baik untuk menghabiskan Krismas daripada dengan orang yang kita sayangi. Kempen kami kali ini mewakili cinta dan harapan, mengajak pembeli meluangkan masa bersama keluarga, dan meraikan majlis gembira ini bersama-sama. Kami berharap ia dapat memberikan keceriaan percutian bagi semua pelanggan kami untuk mengakhiri tahun ini dengan positif."

Akan ada penampilan istimewa oleh Santa dan malaikat untuk berjalan-jalan meriah di Curve pada hari Sabtu dan Ahad dari 12 hingga 20 Disember dan pada 24 dan 25 Disember, pada jam 2.00 petang dan 5.00 petang.



Sebagai hadiah tambahan sepanjang kempen, pembeli di Curve yang menghabiskan minimum RM400 dalam maksimum dua resit berhak menebus Christmas Fluffy Throw yang selesa. Di eCurve, pembeli akan dapat menebus wadah Christmas Joy Glasslock dengan perbelanjaan minimum RM100 dalam maksimum dua resit. Semua penebusan tertakluk pada terma dan syarat dan selagi stok masih ada.

Jazmi menambah, "Pembeli yang merancang untuk berbelanja Krismas, makan dan menikmati hiasan perayaan di Curve dapat yakin bahawa ada SOP ketat untuk memastikan keselamatan mereka di kedua-dua pusat membeli-belah." Ini termasuk aktiviti Pusat Pengadilan yang juga mematuhi SOP dengan ketat.








0 comments: