Sambut Tahun Lembu Dengan Suasana 1960-an di The Curve | Dunia Penuh Gosip

Sambut Tahun Lembu Dengan Suasana 1960-an di The Curve

Walaupun suasana Tahun Baru Cina yang lebih tenang tahun ini, Curve teruja di Tahun Lembu dengan jalur ingatan, dengan tema Treasures of Yesteryears yang nostalgia yang diilhamkan oleh pemandangan ikonik dari Chinatown Kuala Lumpur tahun 1960-an. Memperingati masa yang menguntungkan tahun ini, Curve mencipta kembali suasana perayaan era 1960-an dari 9 Januari hingga 14 Februari 2021.



Pengunjung dengan membeli-belah penting atau makanan ringan dan makanan ringan di Curve dapat mengingatkan kembali kenangan tahun-tahun lalu ketika mereka melintasi lengkungan Cina yang rumit di Court Court. Titik utama hiasan Tahun Baru Cina di Court Court adalah jambatan tradisional yang diterangi cahaya tanglung yang diilhami oleh jalan warisan "Kwai Chai Hong".

Mengingatkan pada masa ketika orang ramai berpusu-pusu ke Chinatown untuk mengantar Tahun Baru Imlek, pengunjung dapat menikmati pengalaman bertema nostalgia, lengkap dengan mural jalanan artistik, dan bunga sakura dan tanaman buluh yang melengkapkan hiasan.

Pengurus Besar Kanan Curve, Jazmi Kamarudin, berkomentar, “Mengingat MCO 2.0, Curve telah membuat penyesuaian terhadap kempen Tahun Baru Cina kami demi mengekang penyebaran coronavirus yang terus memberi kesan kepada rakyat Malaysia. Kami masih menjalankan tugas kami untuk meraikan dengan hiasan perayaan tematik kami yang akan menyambut pengunjung ke Curve. Namun, kami tidak lagi akan mengadakan persembahan muzik perayaan dan tarian singa yang dinanti-nantikan."



"Dekorasi kami tahun ini meraikan sejarah dan suasana perayaan gaya 1960-an dari majlis yang menguntungkan ini. Kami berharap suasana khas ini, yang diselitkan dengan getaran unik dari Chinatown sejak bertahun-tahun yang lalu akan memberi inspirasi kepada pelanggan kami untuk menantikan permulaan baru, dan tetap optimis bahawa ada hari-hari yang lebih cerah lagi."

Jazmi menambahkan, "Untuk memastikan keselamatan semua orang di pusat membeli-belah, pihak pengurusan Curve terus menerapkan SOP yang ketat selama ini. Orang ramai juga boleh yakin bahawa pusat membeli-belah dibersihkan dan permukaannya dibasmi kuman beberapa kali sehari. Kami meminta agar semua pelanggan di premis kami mematuhi SOP, berbelanja secara bertanggungjawab dan selamat."

Sebagai tambahan kepada perkhidmatan penting dan kedai F&B yang menyediakan barang bawaan dan penghantaran, gerai lain yang telah mendapat persetujuan untuk tetap terbuka di Curve selama MCO 2.0 termasuk perkhidmatan dobi, kedai buku dan alat tulis, perabot dan kedai perhiasan.



Sebagai hadiah tambahan, pelanggan yang membelanjakan minimum RM388 dalam maksimum dua resit akan dapat menebus Mangkuk Keramik yang Menguntungkan. Terdapat dalam lima warna yang cerah, pelanggan digalakkan untuk mula membeli-belah sekarang untuk membawa pulang set lengkap dari Mangkuk Seramik yang Menarik! Sementara itu, mereka yang membelanjakan minimum RM188 dalam maksimum dua resit akan layak untuk menebus paket Huat-Huat Angpow. Semua penebusan tertakluk pada terma dan syarat dan selagi stok masih ada.

Untuk maklumat lebih lanjut, hubungi pegawai Curve Customer Care di 03-7710 6868, atau kunjungi laman web www.thecurve.com.my atau halaman Facebook di www.facebook.com/theCurveShoppingMall serta halaman Instagram mereka di www.instagram.com/thecurve_official (thecurve_official).







0 comments: