Tonton Music Library Music Terbaru Dari Media Prima | Dunia Penuh Gosip

Tonton Music Library Music Terbaru Dari Media Prima

Sebelum ini kita selalu dgr tonton.com.my dan kini tonton telah mempunyai cabang barunya tersendiri iaitu Tonton Music. Ini adalah satu lagi portal persediaan Media Prima untuk mempelbagaikan cabang hiburan tanah air bukan sahaja tv dan radio malah melalui media internet paling besar dan meluas. Portal Tonton Music mula di perkenalkan selepas sahaja majlis Anugerah Juara Lagu ke 28 kepada umum.


Menyediakan music penghibur halwa telinga Tonton Music bakan menyediakan platform baru kepada industri untuk memperkenalkan music mereka kepada pendengar. Tonton Music buat permulaan menyediakan lagu2 yg di persembahkan di Anugerah Juara Lagu yg lepas untuk mereka dengari sekali lagi kehebatan persembahan artis2 tanah air. Portal ini akan di perkembangkan lagi dari hari ke hari untuk lebih byk music yg boleh di jadikan sebuah library kepada pendengar di Malaysia.

Ia adalah portal percuma kepada semua peringkat usia untuk mendengar dan juga mencari lagu2 pilihan mereka. Tonton Music boleh di dengar secara online dengan melayari www.tontonmusic.com.my dimana- mana sahaja peranti selagi ia mempunyai internet access. Perkembangan bagu ini menjadikan lagi industri music tempatan lebih selamat dan di lindungi daripada pencetak rompak di luar sana. Tahniah untuk Media Prima sekali lagi atas usaha ini.







0 comments: