Kecomelan Anak Perempuan Che Ta Dan Zain Membuat Ramai Dengki | Dunia Penuh Gosip

Kecomelan Anak Perempuan Che Ta Dan Zain Membuat Ramai Dengki

Kini Zain telah begelar bapa setelah menunggu 9 bulan menanti saat yg begitu makna buat beliau apabila Rozita Che Wan telah selamat melahirkan anak perempuan mereka. Ramai org begitu teruja dengan kecomelan anak mereka yg seiras rupa Zain dan hudung Che Ta. Proses kelahiran ini telah bejalan lancar di Hospital Ampang Putri yg telah di taja sepenuhnya.


Itulah kesusahan dan kepayahan yg di lalui oleh pasangan ini apabila mereka menerima tajaan penuh oleh pihak hospital tersebut. Mula ramai org mengkritik dan menghina bukan sahaja pasangan ini malah pihak hospital. Itu dah biasa rakyat Malaysia kritikan dan dengkia dah jadi asam garam dalam hidup terutama pemilik media social.



Tidak habis di situ lagi malah lepas sahaja pasangan ini selamat menerima cahaya mata pertama hasil perkongsian hidup selepas berumah tangga lebih dasyat. Ramai yg post gambar kecomelan anak Che Ta dan Zain ini tapi ramai juga yg mengkritik. Kata tidak boleh untuk post gambar anak yg di bawah 40 hari kerana akan membawa nasib tidak baik kepada anak tersebut. Ada juga tidak kurang yg dengki akan kecomelan anak mereka sehingga ada yg mengata dan memburukkan anak pasangan ini.



Apa pun yg di lalui mereka terus tabah dan terus akan bersama2 membesarkan anak ini sehingga berjaya. Namun Che Ta dan Zain masih tiada nama lagi buat anak mereka ini dah masih mencari nama2 sesuai. Cuba kita bagi cadangan nama baik2 buat anak pasangan ini agar terus membesar dengan sihat dan terus gembira. Tahniah buat pasangan ini kami ucapkan moga terus kekal hingga ke Jannah. 







0 comments: