Menangi Perjalanan Untuk Melihat REAL MADRID Secara Langsung Dengan NIVEA MEN! | Dunia Penuh Gosip

Menangi Perjalanan Untuk Melihat REAL MADRID Secara Langsung Dengan NIVEA MEN!

Kembali semula menemui peminat bola sepak! Ini adalah peluang anda untuk memenangi sekali peluang seumur hidup untuk menangkap pasukan legenda Real Madrid 'LIVE' di Madrid, Sepanyol dengan ihsan NIVEA MEN's MyPadang musim 5.


MyPadang NIVEA MEN adalah inisiatif yang berterusan yang menyediakan peluang dan sokongan untuk golongan muda Malaysia yang bermain dan suka bola sepak untuk membawa permainan mereka ke peringkat seterusnya. Melalui kejurulatihan dan mewujudkan peluang, NIVEA MEN MyPadang adalah platform untuk pemain bola sepak muda Malaysia untuk membina kemahiran mereka dan memperoleh keyakinan terhadap dan di luar padang.

Jadilah produk NIVEA MEN dari sekarang hingga 31 Mei untuk peluang untuk memenangi dua tiket untuk menyaksikan pasukan Real Madrid yang legenda hidup dalam aksi, di Madrid, Sepanyol!

Ikuti https://www.facebook.com/myniveamen untuk mengetahui lebih lanjut mengenai NIVEA MEN dan NIVEA MEN MyPadang dan bagaimana untuk memenangi tiket untuk menonton Real Madrid tinggal di Sepanyol!



Beragam NIVEA MEN DEEP dengan kuasa arang termasuk NIVEA MEN DEEP Mud Foam dengan 3x Action untuk kawalan minyak 8 jam, kulit lebih cerah dan sifat detoksifikasi, dan NIVEA MEN DEEP Deodorant juga dengan 3x Action untuk anti-bau, anti-peluh harta dan bau lelaki yang tahan lama. Produk ini kini boleh didapati di semua kedai dan farmasi utama di seluruh negara dalam format berikut dan harga runcit yang disyorkan:

RM18.90 NIVEA LELAKI DEEP Mud Foam 100g
RM17.26 NIVEA MEN DEEP Deodorant Spray 150ml
RM11.90 NIVEA MEN DEEP Deodorant Roll-On 50ml

Untuk maklumat lanjut mengenai produk NIVEA MEN, sila layari https://www.niveamen.com.my/.






0 comments: