Persembahan Hillary Ang Project Dan Splitfire Di Hard Rock Cafe Kuala Lumpur | Dunia Penuh Gosip

Persembahan Hillary Ang Project Dan Splitfire Di Hard Rock Cafe Kuala Lumpur

Band tempatan Hillary Ang Project (HAP) dan band Indonesia Splitfire, kembali ke Hard Rock Cafe Kuala Lumpur dengan persembahan yang menarik setiap malam.


HAP, band lima sekumpulan yang terdiri daripada Yazer (vokal), Hillary Ang (gitar utama), Fauzi (bass), Kudin (keyboard) dan Ian (gendang), band tempatan yang ditubuhkan pada Julai 2018 oleh Hillary Ang, gitar utama untuk kumpulan rock terbesar Malaysia.

Sebaliknya, Splitfire, yang terdiri daripada tujuh anggota - Handy Prakosa dan Susana Ariyanto (vokal lelaki), Sofie Wolandari atau Wulan (vokal perempuan), Husen Hambali (gitar utama), Surya Akmal Saputra (keyboard), Achmad Lutfi Maulana bass) dan Bonar Scorwa (dram), telah diadakan di seluruh Indonesia termasuk Hard Rock Cafe Jakarta dan Hard Rock Hotel Bali. Vokalis wanita, Wulan, adalah peserta 10 teratas pada musim 2008 Indonesian Idol.


Splitfire memainkan puncak pop, rock, R & B, alternatif parti dan jiwa, dengan sedikit funk yang dibuang untuk membiakkan campuran. Ini genre yang luas dipasangkan dengan kumpulan tenaga tinggi pasti akan menghiburkan orang ramai yang mewujudkan suasana dinamik untuk berpesta.

Splitfire melakukan Isnin hingga Khamis dari pukul 10:00 pagi, dan Jumaat dan Sabtu dari 11:00 pagi. seterusnya; manakala HAP melakukan setiap hari Ahad dari 10.00 malam hingga lewat.

Maklumat Persembahan
Lokasi: 
Hard Rock Cafe Kuala Lumpur

Hubungi:
 +603 2715 5555

Laman web:
 https://www.hardrock.com/cafes/kuala-lumpur/

Tarikh Persembahan: 
25 Mac - 30 April 2019

Waktu Restoran: 
Isnin hingga Ahad, 11:30 pagi hingga lewat (pesanan terakhir pukul 10:30p.m)









0 comments: