Kemas Kini Daripada Marriott Seluruh Dunia Sempena Dengan Pandamik Covid-19 | Dunia Penuh Gosip

Kemas Kini Daripada Marriott Seluruh Dunia Sempena Dengan Pandamik Covid-19

Sudah tiga minggu sejak kali terakhir berkomunikasi dengan anda tentang kesan dramatik pandamik COVID-19 pada perniagaan semua Marriott seluruh negara. Sayangnya, sejak masa itu, kita semua telah menyaksikan bagaimana virus berbahaya ini memberi kesan kepada keluarga kita, komuniti kita dan cara hidup kita yang sangat terkesan. Apa yang kita hadapi adalah sesuatu yang menakutkan, tetapi mereka bersemangat dengan detik-detik kejayaan dalam keberanian, kemanusiaan dan cinta setiap hari. Walaupun ini adalah masa yang mencabar untuk kita semua, mereka tetap optimis bahawa dunia kita akan berkembang maju sekali lagi.


Hari ini, mereka ingin memberitahu anda bagaimana mereka memberi tumpuan kepada menyokong komuniti di mana rakan-rakan mereka hidup dan bekerja. Mereka juga ingin memberi tahu anda tentang kemas kini mengenai polisi pembatalan bilik dan status Bonvoy Marriott serta tarikh tamat tempoh.

Dalam Komuniti

Marriott memahami bahawa denyut nadi dunia sebagai satu untuk mengatasi COVID-19 dan kesannya yang menghancurkan di seluruh dunia. Seperti yang kita semua menyaksikan berita terbentang peristiwa yang belum pernah terjadi sebelumnya, jelas bahawa terdapat keperluan untuk membantu dan memperkuat pekerja penjagaan kesihatan dan penjaga masyarakat yang berada di garis depan yang berfungsi untuk menampung penyakit ini. Untuk itu, mereka telah menubuhkan program berikut untuk membantu dalam memerangi segera terhadap pandemik.

Di seluruh dunia, hotel Marriot dan berkaitan yang terletak berdekatan dengan hospital berada dalam kedudukan yang unik untuk membantu. Kebanyakan harta tanah ini memberikan jeda kepada pekerja hospital yang letih, kakitangan tentera dan pekerja pasar raya yang perlu bekerja rapat atau bimbang untuk pulang ke rumah mereka. Di Suzhou, China, bersekutu di lima hotel jenama Marriott menemui satu lagi cara untuk membantu responden pertama. Apabila sebuah kilang topeng pembedahan tempatan mengumumkan bahawa ia memerlukan pekerja, kira-kira 30 rakan sekerja mereka menawarkan diri untuk membantu mengeluarkan dan membungkus topeng. Kerja-kerja ini secara fizikal dikenakan cukai tetapi dengan bantuan dan bantuan orang lain, kilang mula menghasilkan 100,000 topeng setiap hari. Itulah semangat semangat yang akan menopang kita melalui krisis ini.

Memandangkan gangguan yang tidak pernah berlaku sebelum ini kepada industri pelancongan, beberapa hotel Marriot malangnya terpaksa ditutup buat sementara waktu. Walaupun hotel telah menutup pintu mereka, rakan-rakan dari New Delhi, India ke Santos, Brazil, telah menemui pelbagai cara untuk menyokong komuniti di mana hotel-hotel terletak. Hotel Riviera Marriott Hotel La Porte de Monaco dan AC Hotel Nice, sebagai contoh, menyumbangkan semua produk dan produk makanan mereka yang tidak digunakan kepada amal anak-anak tempatan, yang menyediakan perkhidmatan perumahan dan perkhidmatan lain untuk kanak-kanak yang terancam. Kebanyakan sifat mereka telah menyumbang dengan menyediakan makanan, makanan pra-bungkus dan dimasak untuk usaha bantuan krisis dan bekalan yang sangat diperlukan seperti produk pembersihan, topeng, sarung tangan, kain lap anti-mikrob, pembersih dan topi pancuran untuk pekerja medis dan barisan hadapan yang lain. Dan dalam tanda perpaduan yang indah di antara kita semua, banyak pasukan mereka telah menerangi tetingkap hotel mereka dengan simbol cinta dan mesej harapan (beberapa imej ini berada di bahagian atas e-mel ini.)



Untuk Pelanggan Marriott

Mereka tetap komited untuk memastikan pelanggan mereka mengalami fleksibiliti semasa masa-masa yang mencabar ini, jadi mereka telah memperluaskan lagi dasar pembatalan dan mereka ingin memberikan anda kemas kini mengenai perubahan tersebut.

Bagi tetamu yang mempunyai tempahan sedia ada untuk sebarang tarikh kedatangan yang akan datang, termasuk tempahan dengan kadar prabayar yang biasanya lebih ketat, mereka akan membenarkan perubahan atau pembatalan penuh tanpa caj sehingga 24 jam sebelum ketibaan, selagi perubahan atau pembatalan yang dibuat pada 30 Jun, 2020. Sila ambil perhatian bahawa sebarang perubahan pada tempahan sedia ada akan tertakluk kepada ketersediaan dan sebarang perbezaan kadar.

Bagi tetamu yang membuat tempahan baru untuk sebarang tarikh kedatangan masa depan, termasuk tempahan dengan kadar prabayar, antara 13 Mac dan 30 Jun, 2020, mereka akan membenarkan tempahan itu ditukar atau dibatalkan tanpa dikenakan caj sehingga 24 jam sebelum tarikh ketibaan yang dijadualkan.

Sila terus melawat laman web Marriott untuk mendapatkan maklumat terkini.

Untuk Ahli Marriott Bonvoy 

Mereka juga ingin meluangkan sedikit masa untuk menghubungi ahli Marriott Bonvoy. Seperti ramai di antara kamu, perjalanan yang kerap adalah cara hidup dan sebahagian besar pasukan Marriott. Ia adalah cara mereka menyambung, mendapatkan inspirasi dan mengembangkan perniagaan setiap hari. Walaupun ia adalah perkara yang betul untuk dilakukan, sukar untuk tidak dapat melakukan perjalanan. Mereka tahu bahawa apabila anda kembali ke udara dan di jalan raya, mata dan status anda akan menjadi penting kepada anda.

• Tambahan Status: mereka mahu anda dapat menikmati status yang anda peroleh pada tahun 2019. Dengan itu, status yang anda perolehi pada tahun 2019 akan dilanjutkan hingga Februari 2022.
• Tempoh Tamat Tempoh: Untuk memberi anda masa yang mencukupi untuk menebus mata, tamat tempoh mata akan dijeda sehingga Februari 2021. Pada masa itu, mata anda hanya akan tamat jika akaun anda tidak aktif selama sekurang-kurangnya 24 bulan.

Apabila hari-hari ini berlangsung, mereka akan terus memantau dan mengembangkan keperluan program sekiranya perlu.

Mereka telah mendengar daripada ramai anda bertanya bagaimana anda boleh membantu. Melalui Pemberian Platfo Marriott Bonvoy.







0 comments: