1 BUKU 1 INSPIRASI Sempena Hari Kemerdekaan Malaysia | Dunia Penuh Gosip

1 BUKU 1 INSPIRASI Sempena Hari Kemerdekaan Malaysia

Kita semua adalah rakyat Malaysia. Inilah ikatan yang menyatukan kita. Marilah kita selalu ingat bahawa perpaduan adalah kekuatan asas kita sebagai rakyat dan sebagai Bangsa." Tunku Abdul Rahman, Bapa Kemerdekaan dan Perdana Menteri pertama Malaysia.



Kami di Big Bad Wolf Books ingin mengajak ANDA dan seluruh rakyat Malaysia untuk merayakan Hari Kemerdekaan Malaysia - hari yang telah lama mendefinisikan kita sebagai Bangsa. Sertailah kami dalam perjalanan inspirasi perpaduan dan patriotisme yang tidak boleh dilupakan. Yang paling penting, mari kita terus mendapat inspirasi dari cerita dan perkataan yang ditulis melalui halaman buku.

Mari menyebarkan kegembiraan membaca bersama-sama, dengan tujuan untuk menyalakan percikan itu di dalam diri kita dengan harapan ia akan memberi inspirasi kepada semua orang untuk terus meraih bintang dan jangan pernah berputus asa.

Bersempena dengan Merdeka, Big Bad Wolf Books dengan bangga mempersembahkan kempen "1 BUKU 1 INSPIRASI" yang mengundang semua orang untuk memberi inspirasi dan inspirasi melalui halaman buku.

Jualan Buku Dalam Talian Big Bad Wolf Books "1 BUKU 1 INSPIRASI" akan menawarkan 60,000 judul buku dengan diskaun antara 50% hingga 95% daripada harga runcit yang disyorkan bermula dari 28 Ogos hingga 1 September 2021 di https: / /mycountdown.bbwbooks.com/.

Oleh itu, kami meminta ANDA… ‘Apa satu buku yang telah memberi inspirasi kepada anda sepanjang perjalanan anda?’ Adakah anda berkongsi cerita anda dan menyebarkan berita dengan mengikuti dan memberi komen di halaman LinkedIn kami.







0 comments: