Tahniah Juara Program All Together Now Malaysia Musim Ke 2 | Dunia Penuh Gosip

Tahniah Juara Program All Together Now Malaysia Musim Ke 2

Malam ini adalah malam terakhir program All Together Now Malaysia Musim Ke 2 (ATNM2). Seramai 16 peserta yang telah dipilih setiap minggu oleh 50 orang juri. Juga kemenangan telah diumumkan siapa juara program ATNM2 kali ini. Tahniah diucapkan kepada Khairul Nizam telah dinobatkan sebagai juara oleh 50 orang juri.



Pemenang berjaya membawa pulang trofi dan juga hadiah berupa wang tunai RM50,000. Khairul merupakan seorang artis kebudayaan dan juga busker sambilan. Keputusan akhir kali ini terpaksa dibuat melalui undian rahsia setelah dua perserta yang bersaing peringkat 'Sing Off' mendapat markah sama iaitu Khairul dan Jasper sebanyak 94 undian. Namun tuah telah memihak kepada Khairul.

Malam akhir ATNM2 kali ini dibarisi oleh peserta iaitu Nadeera, Raniesha, Kumpulan El Coro Ensemble, Zam Ryzam, Dayah, Syera, Lazarul, Jesper, POV, Fanzi Ruji, Mala, Evie Feroza, Elliza, Mazryn, Khairul Nizam dan Zazleen. 

Manakal barisan juri 50 orang terdiri daripada ketua juri Dato Syafinaz, Ajai, Pak Nil, Fauziah Latiff, Jaclyn Victor, Liza Hanim, Shila Amzah, Elly Mazlein, Edrie Hashim, Soo Wincci, Rozita Che Wan, AG Coco, Aisha retno dan ramai lagi. ATNM musim kedua yang dihoskan oleh Sherry Al-Hadad ditayangkan di Astro setiap minggu dengan lebih daripada 200 orang peserta menunjukkan bakat mereka masing-masing sepanjang 8 minggu ia berlangsung. 

Tahiah diucapkan kepada juara untuk program ATNM2 kali ini dan moga berjaya merialisasikan mimpi menjadi penghibur.








0 comments: