Mania Giliran Akim dan Atilia | Dunia Penuh Gosip

Mania Giliran Akim dan Atilia

Begitulah lumrah sebuah program realiti pasti akan ada yg tersingkir dan juga pasti ada yg terbaik. Begitulah juga untuk program Mania di Astro RIA yg berlangsung pada sabtu lepas. Nasib tidak menyebelahi Akim dan Atilia kerana mereka mejadi mangsa sms dari penonton. Tapi kalau di lihat pada persembahan meraka memang ada kekurangan dan juga byk yg perlu di perbaiki.

Dari persembahan Atilia adalah seperti biasa sahaja dan tidak byk perubahan. Seolah-olah beliau hanya mampu di tahap itu sahaja. Bagi Akim persembahan lagu ckup unik munkin sebab drama di saat2 akhir yg di lakukan mengakibatkan beliau tersingkir kerana bagi penonton ia adalah seperti persembahan zaman2 AF dulu boleh lah. Namun peminat sekrang sudah bijak dan pandai menilai tanggung jawab anda pula bagaimana.

Bagi persembahan Jaclyn Victor memang sungguh memukau setiap minggu. Dengan gaya dan juga persembahan bersahaja menunjukkan Jac sudah matang dan mampu untuk berdiri lebih utuh di Mania. Namun masih ada lagi persembahan artis yg tidak sampai ketahap yg di kehendaki dalam Mania. Ada lagi yg terkucil dalam persembahan itu sungguh memalukan kena ambil tindakan agar Mania bukan satu pertandingan karaoke biasa sahaja.

0 comments: