Mentor Kum A Tisha Bangkit | Dunia Penuh Gosip

Mentor Kum A Tisha Bangkit


Semalam penyingkiran pertama dalam pertandingan Mentor 6 menyaksikan penyanyi kesayangan ramai Ramlah Ram dan Protegen Ana tersingkir untuk kumpulan A dikalahkan oleh Tisha dan Anas. Kehebatan Tisha tidak dpt di nafikan apabila membuat persembahan paling mantap pada mlm itu. Persembahan paling bertenaga itu membuka peluang besar kepada Protege Ferhad untuk mara ke peringkat separuh akhir nanti.

Kekalahan Ana seperti sudah diramal apabila melihat kepada persembahan yg langsung tiada emosi dan tenaga pada malam itu. Paling sedih apabila Dato Ramli M.S berkata ia adalah persembahan "Lesu" ini menguatkan lagi bahawa beliau akan tersingkir pada mlm itu. Tisha Mengambil kesempatan tersebut untuk membuktikan bahawa beliau mempu memberi persembahan terbaik pada malam itu terus di nobatkan sebagai juara mingguan buat pertama kalinya pada mlm tersebut.

Pastinya keputusan kumpulan A telah di ketahui dan menunggu 2 lagi peserta dari kumpulan B yg akan bersama ke peringkat separuh akhir nanti di antara KJ, Caroline dan Zatul. Sesuatu bakal di lakukan setelah melihat kepada persembahan minggu ini oleh mereka semua. Ini kerana keputusan pada saat2 akhir mempu untuk merubah segalanya. Pasti undia juga memainkan peranan penting kepada semua peserta anda lakukan tugasan untuk memastikan mereka sentiasa di atas.

0 comments: