Sharnaz Dan Shila Status Masih Kabur | Dunia Penuh Gosip

Sharnaz Dan Shila Status Masih Kabur

Semua sedia maklum tentang isu hubungan dua artis tanah air yg kian makin hangat di perkatakan bukan sahaja di facebook malah di blog dan juga twitter. Segalanya berpunca daripada salah faham antara Sharnaz Ahmad dan juga bapa kepada penyanyi Shila Hamzah iaitu ND Lala. Namun kedegilan kedua2 pihak ini untuk tidak berdamain atau mencari jalan penyelesaian secara aman mengakibatkan keadaan menjadi makin keruh.


Sehinggakan Shila terpaksa membuat video untuk memohon maaf bagi kedua2 pihak dan bersedih atas apa yg berlaku. Video berdurasi 4 minit itu di muat naik oleh artis itu sendiri semasa berada di China. Kemudian tibul pula isu tentang kehilangan penyanyi ini yg di laporkan oleh bapa nya. Sehinggakan mengakibat bapa beliau terpaksa membuat aduan polis atas kehilangan anak nya itu. Namun segalanya terjawab setelah Shila Amzah muncul pada persembahan rumah terbuka tahun baru china di Pulau Pinang.

Tidak sampai di situ isu ini menjadi hangat apabila Sharnaz telah mengeluar statment utk menarik semula hajat beliau menghantar rombongan meminang Shila. Maka sehingga akhir ini ramai pihak membuat spekulasi yg masih tidak jelas tentang hubungan dua artis ini, ada yg berkata sudah putus dan ada berkata sebaliknya. Namun terbaru Shila Amzah sendiri akan membuat majlis PC untuk menjelaskan segala kekeliruan serta status beliau sekrang.

Apa pun Mahagosip mendoakan kebahagiaan Shila dan juga kejayaan dalam kerjaya beliau yg semakin meningkat. Biasalah bila kita makin maju tidak akan lengkap kejayaan tanpa ujian yg besar kerana ujian ini menguji kejayaan kita adalah mutlak. Apa perlu buat berdoa dan juga terus memohon kepadaNya untuk segala penyelesaiaan kerana Dia paling berkuasa di alam semesta ini. Insyallah....





0 comments: