Aeril Zafrel & Wawa Zainal Pendahulu Top 5 MahaGosip Minggu ini | Dunia Penuh Gosip

Aeril Zafrel & Wawa Zainal Pendahulu Top 5 MahaGosip Minggu ini

Carta Top 5 MahaGosip adalah satu segment baru di blog MahaGosip yg merangkumkan tentang gosip hangat artis tempatan sepanjang seminggu. Ia di ambil daripada laman blog mahupun media cetak dan social media untuk di jadikan rangkuman bagi pembaca sekalian. Sekiranya anda mahukan gosip lebih panas terhadap artis tempatan bacalah MahaGosip setiap minggu untuk dapatkan gosip lebih lengkap dan terkini.


1) Hubungan perkahwinan yang di sembunyikan - Aeril Zafrel & Wawa Zainal

Kisah dua pelakon muda ini begitu hangat di pekatakan bukan sahaja di media elektronik dan cetak malah lebih kencang di laman social dan juga blog. Kisah mereka mula terbungkar setelah Wawa Zainal di katakan hilang daripada pihak pengurusan dan tiada khabar berita. Lanjutan pendedahan hebat dari akhbar B-Pop mengkencangkan lagi tentang gosip ini. Akhirnya dua pasangan suami isteri ini telah mengadakan sidang media untuk memperjelaskan tentang gosip dan status mereka sebagai suami isteri yg sah.

2) Nora Danish nafi terima rumah dan kereta mewah

Kisah percintaan antara pelakon comel ini bersama anak kepada ahli politik ini begitu kencang di perkatakan. Ini kerana hampir di setiap gambar yg di postkan di Instagram milik Nora mengandungi gambar lelaki ini. Namun ia lebih hebat apabila Nora dikatakan menerima sebuah rumah banglo dan juga kereta Ferari daripada lelaki tersebut. Tetapi Nora menafikan sekeras-kerasnya bahaw ia hanay gosip dan rumah itu bukan miliknya.

3) KL Gengster 2 dapat bantuan 10 Penerbit filem tempatan

Setelah kecoh tersebarnya filem KL Gengster 2 secara haram dalam laman blog dan juga boleh di muat turun secara online sebelum tayangan, Syamsul Yusof pernah menyatakan tentang kekecewaannya kerana ia terjadi kepada filem arahan beliau. Syamsul juga telah menyatakan untuk bersara daripada membuat filem akibat terlalu kecewa. Maka inisiatif 10 org penerbit filem lain untuk membantu filem KLGengster 2 adalah niat murni. Tetapi filem ini tetap mendapat sambutan daripada penoton sehingga sekarang tayangan telah mencecah lebih 4 juta kutipan seluruh Malaysia.

4) Kisah cinta baru Fauzi Nawawi bersama Noni AF5


Tiba2 kisah pelakon lelaki yg hebat ini juga suami kepada Nisdawati iaitu Fauzi Nawawi menjadi bualan dan juga paparan di dalam media social dan blog. Kisah cinta tiga segi beliau mula mendapat perhatian bersam dengan bekas pelajar AF 5 iaitu Noni. Mereka berdua menafikan tentang gosip ini kerena masing2 sibuk dengan kerjaya dan saling fokus kepada keluarga. Fauzi Nawawi juga menyatakan tidak mengenali Noni dan malu kepada peminat dan keluarga atas gosip yang menipa diri beliau. Fauzi selalu di gosipkan mempunyai kekasih gelap sebelum ini.

5) Artis dapat anugerah Dato lagi

Lepas di lihat penganugerahan darjah Dato/Datuk kepada artis sebagai trand kini semakin ramai golongan ini terus dapat perhatian pihak istana. Kini giliran penerbit, pengarah dan juga pelakon popular Rosyam Noor bakal menerima darjah kebesaran daripada Yang di Pertua Negeri Melaka membawa gelaran Dato. Bersama beliau adalah penyanyi yg cukup popular dan menjadi idola sehinggga kini iaitu Ramli Sarip juga bakal mendapat anugerah yg sama atas jasa dan pengorbanan mereka.









0 comments: