5 ke Final Akademi Fantasia Dan 6 ke Final Super Spontan Superstar Tahun Ini | Dunia Penuh Gosip

5 ke Final Akademi Fantasia Dan 6 ke Final Super Spontan Superstar Tahun Ini

Minggu ini menyaksikan dua program realiti dari Astro telah sampai ke minggu separuh akhir. Telah tersenarai peserta yang layak atas undian ramai untuk ke peringkat akhir. Program paling tranding Akademi Fantasi 2016 baru sahaja menyenaraikan 5 orang layak ke peringkat akhir minggu depan.


Tahnia buat Amir, Amal, Afi, Ara dan Reshma yang telah melayakan diri untuk begelar juara AF2016. Siapakah bakal menjadi juara nantikan dan saksikan peringkat akhir pada 9 Oktober 2016 di Astro Ria dan Ria HD. Nampak gaya adakah buat pertama kali juara AF2016 milik bukan Melayu. Undian ditangan anda boleh mengundi mereka ok.


Manakal bagi program Super Spontan Superstar juga telah memilih 6 orang peserta yang layak ke peringkat akhir. Tahniah buat pasangan suami isteri Johan dan Ozlyn, juga kumpulan Bocey iaitu Fad, Abam dan Acey, serta Tauke yang berjaya.


Siapa pula akan menjadi juara baru Super Spontan ini nantikan minggu akhir pada 7 Oktober 2016 di Astro Warna dan Mustika HD. Rasa-rasanya Abam boleh menjadi juara kali ini tak pun Acey. Itu semua pada undian anda nanti kerana mengundi minggu akhir adalah peserta bukan lagi kumpulan.






0 comments: