MBO Cinemas Setapak Central Lebih Selesa Dan Lebih Canggih | Dunia Penuh Gosip

MBO Cinemas Setapak Central Lebih Selesa Dan Lebih Canggih

MBO Cinemas yang kini pengendali pawagam dengan lokasi yang paling pelbagai di Malaysia dengan bangganya mengumumkan secara rasmi pawagam baru diubahsuai di Setapak Central, Kuala Lumpur baru baru ini.

Dengan slogan "Membawa Kecerian Berdekatan Anda" dan sebagai penghargaan kepada pelanggan setia, cawangan MBO Cinemas Setapak Central yang diubahsuai kini menawarkan susun atur lebih canggih, ruang lebih terbuka di lobi untuk tetamu menunggu dan perkhidmatan kaunter juga dipertingkatkan.


Pengubahsuaian masa depan MBO akan meneruskan konsep ini untuk membawa pangalaman menonton wayang yang terbaik. Semua dewan akan disediakan dengan kerusi ala kulit hitam, sistem audio  terbaru, projektor laser Barco, serta system bunyi Auro 3D menyeluruh disediakan di Dewan 6.

Pawagam MBO Setapak Central menyediakan kemudahan senang guna untuk golongan orang kurang upaya dengan memberi laluan yang mudah ke dewan tayangan dan bilik air serba baru. Cafecito merupakan konsep F&B tersendiri MBO Cinemas untuk keselesaan penuh para pengunjung menikmati kopi yang menyegarkan dan kek lazat sebelum tayangan bermula atau menonton treler wayang yang baru.


Acara pembukaan rasmi MBO Setapak Central Reborn dimeriahkan lagi dengan pelbagai hiburan termasuk tarian jalan (street dance) bertaraf dunia dari Katoon Network, artis terkenal Ayda Jebat dan para hadiran juga berpeluang bersembang dengan DJ selebriti MYFM Jack Lim, Wai Fun dan Emily Poon.

Selain daripada menikmati kemudahan terkini, pengunjung boleh menyertai program kesetiaan pelanggan MBO StarClub tanpa sebarang caj dan menerima mata ganjaran StarPoints untuk menebus tiket wayang percuma, minuman dan barangan premium.


Pawagam ini ialah satu-satu seumpamanya yang memberi program kesetiaan yang percuma. Ahli MBO StarClub boleh gunakan barisan  keutamaan ahli, memperolehi tiket tayangan percuma sempena bulan harijadi dan juga menonton wayang eksklusif.

MBO juga memberi kemudahan membeli tiket dengan internet “TANPA” bayaran tempahan. Pelangan juga dapat membeli tiket untuk wayang 2D dan 3D pada harga sama. MBO Setapak Central ialah pawagam ketiga diubahsuai dengan konsep yang baru selepas MBO The Spring, Kuching dan KSL CITY, Johor Bahru.  Pelanggan di lokasi lain akan menikmati pengubahsuaian secara beperingkat.


MBO Cinemas juga teruja dengan pembukaan pawagam baru berikut pada tahun 2017 dengan memperkenalkan MBO Starling, Damansara Uptown, Elements Melaka, AEON BIG Farlim Ipoh, Kuantan City Mall dan Atria Shopping Mall, Petaling Jaya.





0 comments: