I Am Me - DSV (OFFICIAL LYRIC VIDEO) Lepasi 2 Juta Tontonan Selepas 10 Hari

Wow ingat budak-budak baru nak up jer ker yang boleh dapat video juta-juta kat Youtube. Sekarang bagaikan tak mustahil untuk dapat tontonan jutaan di Youtube paling penting menghiburkan dan viral. Itu yang terjadi kepada lagu nyanyian jutawan kosmetik Dato' Seri Vida.


Lagu ciptaan Edry dan terbitan KRUmusic ini telah mendapat setakat hari ini tontonan sebanyak 2 juta lebih setelah lebih dari 10 hari di upload dalam youtube. Gila tak gila lah penangan lagu yang telah banyak mendapat perhatian netizen dalam laman sosial.

Ramai yang mengkritik dan menghina lagu ini dan juga tindakan DSV untuk menyanyi lagu ini. Tapi tidak kurang juga ramai yang suka dan memuji lagu ini. Bagi pendapat peribadi lantak lah beliau nak buat apa dengan duit dia nak buat lagu ker atau nak menyanyi ker. Yang penting dia tak buat perkara salah iaitu tak bayar cukai ehhhh.


Tidak sekurangnya niat Dato' untuk buat lagu ini dapat membantu penggian muzik tempatan yang dah kurang sekarang ni artis nak buat lagu baru. Almaklumlah dah dikuasai oleh budak-budak baru nak up. Tapi sekarang orang dah telebih kertu juga mampu buat lagu yang mencuri perhatian orang muda.

Saya sokong Dato' nak buat lagu kalau lagi bagus boleh buat album pastu nanti hasil duit jualan atau royalti tu banyak-banyak lah sedekah pada yang memerlukan. Tak sabar lak nak dengar lagu duet Dato' Aliff Syukri dengan pondan Nursajat menyanyi. Adakah nanti RTM bakal haramkan lagu ini kerana LGBT ada dalam tu ehhh alamak tercarut. Chowwww...







0 comments: