Akhirnya Alif Muhaimin Juara Hero Remaja 2017 | Dunia Penuh Gosip

Akhirnya Alif Muhaimin Juara Hero Remaja 2017

Tahniah kepada barisana akhir Hero Remaja 2017 yang telah disiakan di Astro Ria setiap hari Khamis. Minggu ini adalah minggu akhir yang membawa 7 peserta untuk bersaing lebih hebat. Cabaran mereka minggu ini adalah bergambar dengan haiwan liar di Bukit Gambang Resort.


7 peserta akhir adalah Haris, Farhan, Adam, Alif, Safwan, Imran dan Nabil. Daripada 20 peserta mereka melalui cabaran demi cabaran miggu demi minggu. Akhirnya malam tadi telah dinobatkan juara kepada Alif Muhaimin berusia 23 tahun. Beliau berjaya membawa pulang wang tunai, trofi dan pakej percutian. Manakala tempat kedua adalah milik Farhan dan tempat ketiga adalah milik Haris.


Pada malam akhir semua peserta diberikan peluang untuk menggayakan koleksi ciptaan designer terkenal negara iaitu Rizman Ruzaini. Juri pada malam itu adalah Dato Aznil Haji Nawawi. Norman Hakim dan juga Dynas Mokhtar manakala pengacara masih tetap Shca Alyahya dan di hiburkan oleh penyanyi Kaka Azraff.
 

Tahniah kepada pemenang Hero Favourite ramai iaitu Nabil yang mendapat undian paling tinggi. Manakala Anugerah Hero Remaja Khas Juri diberikan kepada Adam kerana ciri dan sifat pilihan dari juri sendiri. Moga Hero Remaja kali ini akan menjadi ikon kepada remaja luar sana dan terus mencapai kejayaan sepertimana Fattah Amin.





0 comments: