Keseronokan, Permainan Dan Hadiah Di eCurve Gaming Championship | Dunia Penuh Gosip

Keseronokan, Permainan Dan Hadiah Di eCurve Gaming Championship

ACARA DI BATALKAN

Dapatkan wajah permainan anda untuk dua minggu penuh yang penuh dengan kegembiraan, keseronokan dan banyak hadiah! eSports terus mendapat minat yang pesat di peringkat antarabangsa dan dalam negeri. Menunggang gelombang ini, Kejohanan Permainan eCurve kembali pulih untuk tahun kedua berturut-turut, berikutan kejayaan kejuaraan sulungnya yang diadakan pada tahun 2019.


Mulai 13 Mac hingga 22, pemain yang gemar berada dalam upahan dengan pelbagai pertandingan dan permainan dalam talian dan luar talian yang berlangsung sepanjang tempoh dua minggu. Pada hujung minggu pertama, pengunjung boleh menunjukkan kemahiran bola sepak mereka dalam kejohanan Pro Evolution Soccer 2020 (PES 20) pada 14 Mac. Pembeli boleh mengambil bahagian dalam pertandingan Beyblade pada ke-15, yang pasti akan memanggil kenangan nostalgia. Para pelanggan juga boleh memilih untuk mengambil bahagian dalam pertandingan perdagangan Vanguard dan Magic pada minggu pertama Kejohanan Permainan eCurve.

Hujung minggu berikut akan menyaksikan peserta bersaing untuk kejayaan semasa kejohanan Mobile Legends pada 21 Mac, memuncak dengan kejohanan Battlegrounds (PUBG) PlayerUnknown pada 22nd. Mereka yang mencari pengalaman permainan video boleh mengambil bahagian dalam Beat Saber Playstation Realiti Maya dan F1 Formula Racing cabaran mini pada hari kerja atau mempunyai pilihan untuk turun dan bersantai dengan pelbagai permainan di PlayStation 4.

Tahun ini, Kejohanan Permainan eCurve sedang mencari untuk memberikan sejumlah RM12,000 untuk juara PES 20, PUBG, MLBB dan banyak lagi!

Juara PUBG dan Mobile Legends masing-masing akan pergi dengan hadiah wang tunai RM1,000 sementara kedua, ketiga dan keempat runner akan menerima RM750, RM500 dan RM250. Pemenang PES 20 akan membawa pulang RM1, 000 manakala pemenang hadiah kedua, ketiga dan keempat masing-masing akan menerima RM500, RM300 dan RM200.

Lapan finalis kejohanan Beyblade akan berpeluang membawa pulang hadiah wang tunai berjumlah RM1, 000 manakala empat pemenang teratas kejohanan kad Vanguard dan Magic akan mendapat ganjaran sebanyak RM2, 000.

Akhir sekali, pengacara puncak harian Beat Saber dan F1 Formula Racing mini akan menerima RM100.

Gina Long Ahmad, Pemangku Pengurus Besar, mengulas, "Setelah menerima sambutan hebat dari EGC 2019, kami memutuskan untuk membawanya semula tahun ini, tetapi pada skala yang lebih besar dan lebih baik! Industri permainan adalah luas, merangkumi pelbagai permainan dalam pelbagai format yang berbeza. Walaupun PUBG dan Legends Mobile terus menjadi kegemaran lama, kami faham terdapat banyak permainan lain di luar sana juga. Tahun ini, dengan penambahan permainan kad popular dan permainan video, kami yakin ada sesuatu yang sesuai dengan kepentingan semua orang. Kami berharap para peminat kami akan mempunyai masa yang baik di EGC 2020, mengejar hobi mereka serta mengukuhkan keakraban. Kami mengharapkan semua pasukan bersaing nasib baik!"a

Pastikan untuk mengambil tindakan yang berlaku di eCurve, kerana semua pertandingan akan disiarkan secara langsung di laman Facebook eCurve serta di Facebook Kitamen dan Facebook Kitamen Shah Alam. Dengan skrin LED gergasi dan ulasan hidup, Pusat Atrium akan menjadi tempat yang ideal untuk bersorak untuk pasukan PUBG dan Mobile Legends kegemaran anda bersama keluarga dan rakan anda!

Tidak sabar untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Kejohanan Permainan eCurve 2020? Hubungi pegawai penjagaan Pelanggan eCurve di 03 - 7710 7168 atau layari www.ecurve.my atau halaman Facebook eCurve di www.facebook.com/eCurveMall atau halaman Instagram eCurve di www.instagram.com/ecurve_official (ecurve_official).


ACARA DIBATALKAN







0 comments: