Keajaiban Diteruskan Dengan Pelancaran Gaya Baru Dari Koleksi Harry Potter x Pandora | Dunia Penuh Gosip

Keajaiban Diteruskan Dengan Pelancaran Gaya Baru Dari Koleksi Harry Potter x Pandora

Berikutan kejayaan rilis awal, kolaborasi global diteruskan dengan perhiasan baru yang diilhamkan oleh filem-filem Harry Potter yang ikonik.


Untuk meneruskan kerjasama yang berjaya dengan Produk Pengguna Warner Bros, Pandora memperkenalkan enam pesona baru yang diilhamkan oleh Harry Potter. Dilancarkan pada pertengahan Julai, Pandora akan memperluas koleksi Harry Potter x Pandora dengan perhiasan baru yang diilhamkan oleh watak dan simbol ikonik dari filem Harry Potter. Produk-produk ini, berdasarkan permintaan peminat Pandora di seluruh dunia, akan tersedia di semua kedai Pandora dan dalam talian.

Sorting Hat, Hedwig dan simbol Deathly Hallows, yang terkenal dalam buku dan filem Harry Potter dihidupkan sebagai pesona perak sterling buatan tangan. Surat Penerimaan Hogwarts yang terkenal di Harry Potter, batang penyapu Nimbus 2000, gelas bulat dan parut kilat juga terdapat.


Stephen Fairchild, Ketua SVP Pandora dan Pegawai Kreatif mengatakan mengenai produk baru itu: “Kami sangat gembira dengan kejayaan pengeluaran barang kemas Harry Potter x Pandora pertama, sesuatu yang diminta peminat selama bertahun-tahun. Berkat sambutan yang luar biasa dan permintaan pengguna yang popular, kami telah memutuskan untuk menambahkan potongan baru ke koleksi yang akan dihargai oleh semua peminat Harry Potter. Gaya baru menggambarkan beberapa simbol dan watak yang paling disukai dari filem Harry Potter. Kami bangga dapat meneruskan kerjasama ini dan membagikannya dengan peminat di seluruh dunia."

Produk baru akan menyertai perhiasan dari koleksi Harry Potter x Pandora yang pertama kali dilancarkan pada bulan Oktober 2019, masing-masing diciptakan dengan ketukangan yang sempurna dan perhatian khusus terhadap perincian. Keajaiban berlanjutan dengan pelancaran gaya baru dari koleksi Harry Potter x Pandora.

Sebagai contoh, pesona Harry Potter Acceptance Dangle menampilkan ukiran "Kami dengan senang hati memberitahu bahawa anda mempunyai tempat di Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry."


"Kami telah memantau respons terhadap koleksi pertama di media sosial dan mendengar maklum balas peminat. Kami tahu betapa bersemangatnya mereka dan seberapa besar arti Dunia Sihir bagi mereka, itulah sebabnya kami memilih untuk meneruskan rangkaian dengan karya yang kami tahu mereka akan suka menambah koleksi mereka, "kata Stephen Fairchild.

Gaya baru dari koleksi Harry Potter x Pandora akan berada di kedai Pandora di seluruh dunia dan di pandora.net dari 16 Julai 2020. Daftar untuk Pandora Club menjadi yang pertama mengetahui tentang berita dan kemas kini terkini.








0 comments: