BaWangChaJi Memperkenalkan Seri Tie Guan Yin di Malaysia | Dunia Penuh Gosip

BaWangChaJi Memperkenalkan Seri Tie Guan Yin di Malaysia

BaWangChaJi telah menginjakkan kaki di Malaysia sejak tahun 2019 untuk memupuk budaya teh moden dengan empat kategori minuman yang berbeza, di mana minuman asli dan sihat dihargai oleh semua orang dari semua peringkat umur. BaWangChaJi akan melancarkan Seri Tie Guan Yin barunya, yang terkenal sebagai teh terbaik untuk digandingkan dengan kuih bulan dalam penambahan terbaru mereka untuk meraikan Festival Musim Luruh Pertengahan. Pencinta teh boleh menikmati siri ini dengan Tie Guan Yin Macchiato (水月 观音), Teh Susu Tie Guan Yin (清 沫 观音) dan Cold Brew Tie Guan Yin (倾 晨) dengan harga antara RM11.90 hingga RM15.90.



Dalam siri ini, BaWangChaJi menggunakan Daun Teh An Xi Tie Guan Yin (安溪铁观音) yang berada di antara 10 Teh Cina Berkualiti Terbaik kerana harumannya yang terang dan serba boleh. Pasukan BaWangChaJi mengambil masa lebih dari 50 hari untuk mencipta resipi untuk Siri ini dengan ujian dan percubaan yang tidak terkira banyaknya dalam menggabungkan keju serta susu segar dengan teh Tie Guan Yin hanya untuk memastikan rasa ramuan utama tidak akan dibanjiri oleh orang kaya rasa orang lain.

Menemukan keseimbangan yang sempurna dengan semua bahan telah menjadi cabaran terbesar sepanjang proses membawa sentuhan moden kepada warisan Teh Cina tanpa kehilangan keunikan dan rasa semula jadi. BaWangChaJi kini menawarkan pengalaman baru kepada rakyat Malaysia dalam memakan Tie Guan Yin yang dianggap sebagai minuman tradisional dengan rasa yang biasa. Rakyat Malaysia kini dapat menjalin ikatan baru dengan Tie Guan Yin dari BaWangChaJi kerana ia akan segera tersedia di kawasan sekitar anda.

Kami gembira dapat melancarkan siri ini sempena Festival Pertengahan Musim Gugur kerana Tie Guan Yin adalah salah satu minuman terbaik untuk dipasangkan dengan kuih bulan. Lebih baik berpasangan dengan kuih bulan yang tinggi kalori gula dengan secawan teh berkualiti premium. Anda boleh memadankannya dengan kategori Siri Tie Guan Yin kami, yang benar-benar membantu anda menghilangkan rasa berminyak dan meningkatkan pencernaan,” kata Jack Chong, Pengarah BaWangChaJi Malaysia.



Siri Tie Guan Yin yang baru akan tersedia di semua kedai BaWangChaJi di Malaysia mulai 1 Oktober dan seterusnya. Sila cari senarai di bawah untuk semua outlet BaWangChaJi:
- Sri Petaling, KL
- Bukit Jalil City, KL
- Kepong Menjalara, KL
- Sunway Velocity, KL
- Damansara Uptown, PJ
- Jalan Kimberly, Pulau Pinang
- Mount Austin, JB
- Pusat Beli-belah Toppen, JB
- Kota Syahbandar, Melaka

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai acara dan promosi BaWangChaJi Malaysia, ikuti halaman Facebook dan juga Instagram di @bawangchaji_my.







0 comments: