Menangi Hadiah Menarik Dalam Curve's Fun and Patriotic Kempen Kebanggaanku Malaysia | Dunia Penuh Gosip

Menangi Hadiah Menarik Dalam Curve's Fun and Patriotic Kempen Kebanggaanku Malaysia

Dalam menyambut Hari Kebangsaan dan Hari Malaysia semakin hampir, dan bendera serta hiasan menambah semangat perayaan, rakyat Malaysia teringatkan bagaimana berdiri bersama sebagai satu menjadikan negara lebih kuat. Dalam meraikan sejarah negara yang kaya dan jalan menuju kemerdekaan, Curve memulakan kempen Kebanggaanku Malaysia, yang menampilkan aktiviti dalam talian yang menyeronokkan untuk semua peringkat usia.



Dari 27 Ogos hingga 16 September 2021, pembeli dan orang ramai di Curve dapat secara kreatif menyatakan semangat patriotisme mereka dari keselesaan kediaman mereka dan berpeluang memenangi hadiah menarik, termasuk Garmin Smart Watch, serta baucar tunai, hanya dengan menyertai kempen!

Encik Jazmi Kamarudin, Pengurus Besar Kanan, Pengurusan Harta & Pelaburan, Boustead Properties Berhad, berkata, "Walaupun berlakunya wabak, masa istimewa tahun ini adalah peluang indah untuk berbangga dengan apa yang dapat kita capai oleh rakyat Malaysia dengan bersatu, dalam memerangi Covid-19 atau menggunakan perbezaan kita untuk meningkat di atas seperti yang dilakukan oleh nenek moyang kita bertahun-tahun yang lalu. Walaupun sekatan pergerakan semasa menghalangi kita untuk berkumpul secara fizikal, kita berharap kempen Kebanggaanku Malaysia maya tahun ini masih membolehkan kita berhubung dengan semangat majlis dan menjadikannya tidak dapat dilupakan."



Orang dewasa dan kanak-kanak boleh memilih untuk menyertai sebarang aktiviti. Mereka yang mempunyai kemahiran fotografi boleh memuat naik pose terbaik mereka dengan pakaian tradisional Malaysia dan menandakan akaun Instagram Curve @ thecurve.official dengan hashtag #TraditionalCostumewiththeCurve sebelum kempen berakhir pada 16 September 2021.

Rakyat Malaysia dapat melancarkan sisi kreatif mereka dengan pertandingan Draw a Doodle dengan gambar berkaitan Merdeka yang memberi inspirasi kepada mereka, sama ada barisan hadapan yang gagah berani, Jalur Gemilang, atau sejarah dalam perjalanan menuju kemerdekaan. Peserta juga dapat menggambarkan bagaimana Malaysia Timur bergabung dengan Persekutuan Tanah Melayu ketika itu sebagai tanda solidariti. Semua entri coretan mesti memberi tag @ thecurve.official dan menggunakan hashtag #merdekawiththecurvedoodle. Peraduan Draw a Doodle berlangsung dari 1 hingga 16 September 2021.



Untuk keseronokan yang lebih patriotik, para peserta juga boleh mengunjungi halaman Facebook Curve untuk mencuba aktiviti Crossword Puzzle dan Count the Flag. Memudahkan untuk mengambil bahagian, jawapan hanya perlu diberikan di bahagian komen dari catatan yang berkaitan dengan aktiviti ini. Setiap aktiviti akan menyaksikan tiga pemenang bertuah membawa baucar tunai bernilai RM100 setiap satu. Teka-teki silang kata berlangsung dari 4 hingga 16 September 2021, sementara Count the Flag dihidupkan dari 14 hingga 16 September 2021.

Sebagai hadiah tambahan, pelanggan yang membelanjakan minimum RM200 dalam maksimum dua resit akan berhak menebus baucar tunai RM20, sementara mereka yang membelanjakan sekurang-kurangnya RM100 dalam maksimum dua resit akan layak mendapat baucar tunai RM10. Penebusan tertakluk pada terma dan syarat dan selagi stok masih ada.



Curve terus mematuhi prosedur operasi standard di bawah fasa pemulihan semasa, dengan kedai Makanan dan Minuman serta perkhidmatan dan kedai runcit lain yang diluluskan dibuka buat masa ini. Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai kempen Kebanggaanku Malaysia Curve, sila pergi ke www.thecurve.com.my, www.facebook.com/theCurveShoppingMall dan http://www.instagram.com/thecurve.official (@ thecurve.official).









0 comments: