Alami Keindahan Sambutan Krismas Yang Mempesonakan Di The Curve | Dunia Penuh Gosip

Alami Keindahan Sambutan Krismas Yang Mempesonakan Di The Curve

Inilah musim untuk bergembira di The Curve apabila pusat beli-belah itu mula memeriahkan suasana perayaan untuk meraikan masa istimewa tahun itu, membawa pengalaman yang mempesonakan untuk menggembirakan rakyat Malaysia dari semua peringkat umur.



Dari 4 Disember 2021 hingga 2 Januari 2022, The Curve akan menjadi pemandangan yang menarik kerana Gelanggang Pusatnya diubah menjadi A Dazzling Christmas Celebration lengkap dengan pemandangan ikonik British seperti Big Ben, trem klasik London dan pondok telefon merah yang terdapat di mana-mana. sebagai inspirasi untuk tema tahun ini. Pokok Krismas yang elegan dengan lampu dongeng yang berkelip-kelip dan hiasan ceria menambahkan lagi suasana perayaan, manakala pusat beli-belah telah mencipta semula papan tanda untuk platform 9¾ daripada siri popular Harry Potter, yang kini terletak di King's Cross Station di London, untuk sentuhan khayal.

Sorotan yang tidak boleh dilepaskan ialah persembahan muzik musim perayaan yang dinanti-nantikan, yang kembali dengan persembahan Krismas yang dikoreografi khas untuk menghangatkan hati para pelanggan Curve. Bertemakan Jingle Jangle Musical, muzikal itu akan menjadi visi kostum yang menakjubkan, lagu percutian yang terkenal dan gerak tari kontemporari yang dipersembahkan setiap hujung minggu dan pada cuti umum pada 2.00 petang dan 5.00 petang.



Jazmi Kamarudin, Pengurus Besar Kanan, Pengurusan & Pelaburan Hartanah, Boustead Properties Berhad, mengulas, “Kami bersyukur kerana dapat meraikan masa tahun ini bersama pelanggan kami, bersama keluarga dan rakan-rakan mereka. Dengan pelbagai cabaran yang terpaksa dihadapi oleh rakyat Malaysia, kami mahu mewujudkan suasana yang membawa keajaiban musim ini ke Curve, supaya semua orang boleh berkumpul dengan gembira dan berkongsi detik-detik tersayang dengan orang tersayang.”

Selain Pokok Krismas di Gelanggang Pusat, di Piazza orang ramai boleh menemui satu lagi pokok Krismas setinggi 30 kaki yang dihiasi dengan hiasan dan lampu yang bergemerlapan, terletak cantik di atas 'kotak salji' lutsinar yang memaparkan miniatur Krismas adegan dengan 'salji turun' dan Santa Claus menaiki giringnya.



Untuk menambah semangat Krismas, penyanyi akan mengisi udara dengan lagu klasik Krismas malar hijau yang boleh dinyanyikan oleh seseorang, manakala pancaragam akan membuat persembahan setiap hari Sabtu dan pada Malam Tahun Baru pada jam 3.30 petang.

Memeluk semangat kemurahan hati, pusat beli-belah ini juga mempunyai aktiviti dalam talian melalui platform media sosialnya termasuk bengkel dan peraduan Santa Rahsia mingguan dengan hadiah menarik untuk dimenangi! Selain itu, pembeli boleh menyemak imbas pilihan pakaian, aksesori, mainan, seni dan kraf serta makanan ringan yang menyelerakan daripada pelbagai vendor di Centre Court, Fashion Walk dan The Street.



Sepanjang kempen ini, pembeli yang membelanjakan sekurang-kurangnya RM150 di mana-mana kedai di The Curve layak menyertai peraduan Spin dan Win untuk memenangi baucar tunai bernilai sehingga RM100 dengan satu putaran. Pembeli yang membelanjakan lebih daripada RM350 dan RM650 akan mendapat 2 putaran dan 3 putaran masing-masing. Pembeli yang membelanjakan sekurang-kurangnya RM50 dalam satu resit juga boleh menebus kertas pembungkus hadiah berdasarkan siapa cepat dia dapat.

 Selain itu, tiga pembelanja tertinggi akan dipilih pada 10, 20 dan 30 Disember untuk menerima baucar tunai bernilai RM500. Selain itu, pada akhir kempen, Pembelanja Tertinggi akan dianugerahkan dengan hadiah utama bernilai sehingga RM2,000, ihsan Curve! Jadi jangan lepaskan peluang, beli-belah di The Curve sekarang!



Ketahui lebih lanjut mengenai kempen Krismas Curve dengan menghubungi 03-7710 6868 atau melayari www.thecurve.com.my atau halaman Facebook Curve di www.facebook.com/theCurveShoppingMall atau halaman Instagram di https://www.instagram.com/ thecurve_official/ (thecurve_official).








0 comments: