Perginya Sebutir Bintang Adibah Noor | Dunia Penuh Gosip

Perginya Sebutir Bintang Adibah Noor

Dunia tanah air negara kehilangan permata paling berharga dan anak seni paling berbakat setelah perginya penyanyi, pelakon, pengacara dan juga selebriti serba boleh Adibah Noor. Penyanyi lagu Terlalu Istimewa, Adibah Noor, 52, menghembuskan nafas terakhir di Hospital Gleneagles dipercayai akibat penyakit kanser ovari tahap empat, jam 7.30 malam sabtu lalu.



Mengikut sumber, Allahyarham Adibah atau nama sebenarnya, Adibah Noor Mohd Omar menghidap kanser ovari dan kini berada pada tahap empat, namun, merahsiakannya. 

Arwah pernah belakon dalam beberap buah filem seperti Sepek, Gibra, Talentime dan Mukhsin. Jenazah dibawa ke kediaman keluarganya di AU1, Taman Keramat Permai. Allahyarham dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Keramat Permai, Taman Keramat, jam 11.30 pagi, semalam (Ahad).

Moga segala kenangan indah yang arwah tinggal menjadi sebagai memori buat generasi baharu bagaimana untuk menjadi seorang anak seni yang berjaya dan tidak putus asa. Juga segala amalan dan kebaikan arwah membawa dan menempatkan beliau di golongan orang beriman dan bertaqwa. Al-Fatihah.







0 comments: