7 Gambar Kemeriahan Majlis Resepsi Perkahwinan Hazama Dan Genervie | Dunia Penuh Gosip

7 Gambar Kemeriahan Majlis Resepsi Perkahwinan Hazama Dan Genervie

Tahniah diucapkan kepada pasangan penyanyi popular dan juga pemuzik terkenal iaitu Hazama dan Genervie akhirnya telah disatukan pada majlis perkahwinan yang berlangsung 15 Jan 2017. Bertempat di Orchard Villa @ Gombak majlis akad nikad dan juga persandingan diadakan pasa hari yang sama.


Hanya dengan sekali lafaz Genervie sah menjadi isteri kepada plantun lagu 'Di Amaran Mama' ini. Mereka telah menjalinkan cinta selama lebih kurang 3 tahun dan berhasrat lama untuk berkahwin. 


Kini semua telah menjadi nyata pada malam majlis resepsi tersebut turut memeriahkan majlis adalah rakan artis yang rapat. Antara artis yang hadir adalah Mawi, Zahid, Johan and Ozlyn, Farhan, Hafiz Suip dan ramai lagi.




Hazama yang masih sedang sibuk dengan persiapan untuk majlis Anugerah Juara Lagu yang akan berlangsung pada 22 Jan 2017 tak lama lagi. Juga akan mula sibuk dengan program Mentor Milenia yang telah mula sesi ujibakat sebelum ini. Moga Hazama terus bahagia dan kekal hingga akhir hayat dan juga mendapat cahaya mata dengan cepat. 








1 ulasan:

  1. Tahniah buat Hazama dan isteri. Semoga bahagia hingga ke syurga

    BalasPadam