Memaparkan catatan dengan label KPop. Papar semua catatan
Itulah lumrah kita rakyat Malaysia yg suka buat hujah dan juga fatwa sendiri bila timbul isu2 seperti ini. Ramai yg nak tunjuk hebat tak kurang yg nak menyalahkan pihak2 tertentu. Bukan kerja kita nak tuding jari pada sapa2. Yang penting ia jadi pengajaran buat kita semua kerana mungkin sekarang ni kita mengata org tapi tak tahu akan dtg org pula mengata kita. 


Tak kurang hebat keyboard warrior yang juga nak tunjuk hebat bila berbincangkan isu ini di alam maya. Apa pun kita ada pihak berkuasa dan pihak berwajib bila terjadi isu ini. Biar mereka setelkan semuanya. Tapi tak tahu lah pulak kalau yg nak cari populariti daripada isu ini. Mungkin kita kena tgk dari semua sudut lah bukan peluk artis KPop sahaja berdosa. Kalau pegang tangan bukan Mahram kita sendiri pun dah berdosa.

Apa pun ustaz dan ustazah express ni kurang2 kan lah buat perkara yg tak dtg faedah ini. Kita sendiri yg berbalah kat negara kita sedangkan arti KPop tu bersuka ria dan gembira kat negara dia kerana berjaya buat negara kita huru-hara dengan isu ini. Jgn lah nak lagi salah2kan org lain ok biar mereka buat kerja mereka sendiri, kita buat keje kita sendiri. Moga isu ini cepat di stelkan jgn lah belarutan lagi.

Anda boleh dapatkan berita lebih panas di sini.