Kalau Dengan Sufian Mungkin Elfira Tidak Merasa Perkahwinan Mewah Begini | Dunia Penuh Gosip

Kalau Dengan Sufian Mungkin Elfira Tidak Merasa Perkahwinan Mewah Begini

Tahniah buat pelakon dan pengacara yang banyak kontroversi tahun 2018, Elfira Loy dan pasangannya, Khairol Faris Anuar selamat diijabkabulkan di pagi hari pertama tahun baharu 2019. Pasangan merpati dua sejoli itu bergelar suami isteri selepas mengikat tali pertunangan selama empat bulan sahaja.


Tiada sebarang info lanjut mengenai majlis pernikahan itu yang dikongsi dengan peminat-peminatnya dilaman Instagram milik beliau. Majlis akad nikah berlangsung pagi tahun baru dan pasangan itu juga bakal melangsungkan lima majlis resepsi sepanjang bulan Januari.

Selain nikah, majlis resepsi pasangan itu akan dilangsungkan pada setiap hujung minggu bermula minggu ini. Elfira kelihatan menawan mengenakan persalinan rekaan pereka ternama, Rizman Ruzaini pada majlis akad nikah tersebut. 


Elfira juga memilih busana perkahwinan daripada beberapa pereka terkenal tempatan yang pernah berkerjasama dengannya sebelum ini. Selain Rizman Ruzaini, beberapa pereka fesyen lain yang dimaksudkan pernah menghasilkan gaun perkahwinan selebriti tempatan terkenal sebelum ini seperti Anzalna Nasir, Sharnaaz Ahmad dan Stacy.

Apa pun jodoh pertemuan itu semua ketentuan tuhan dan kita hanya mengikut takdir dan segalanya telah ditentukan oleh-Nya. Tahniah buat Elfira Loy dan suami tidak pula dinyatakan dimana mereka akan berbulan madu selepas majlis resepsi tersebut. 







0 comments: