Nikmati Muzik Gemilang Queen Dalam CONCERT OF THE CHAMPIONS – LONG LIVE THE QUEEN Di Malaysia | Dunia Penuh Gosip

Nikmati Muzik Gemilang Queen Dalam CONCERT OF THE CHAMPIONS – LONG LIVE THE QUEEN Di Malaysia

Jika anda sentiasa mengidamkan untuk menyaksikan kehadiran Freddie Mercury dan Queen yang menggembirakan dalam konsert secara langsung, ini dia! Konsert perayaan muzik ini dipersembahkan oleh kumpulan Break Free, yang disifatkan oleh ramai orang sebagai yang terbaik di Eropah, yang paling serupa dengan yang asal. Datang terus dari Itali selepas jelajah Eropah yang berjaya, Break Free akan melancarkan keajaiban radio gaganya untuk ekstravaganza empat malam yang tidak dapat dilupakan dari 20 hingga 23 September 2023 di Zepp Kuala Lumpur.



Bersedia untuk terpesona sekali lagi sebagai Milestone Production, minda cemerlang di sebalik cermin mata yang tidak dapat dilupakan seperti Remembering Whitney – The Greatest Love of All, Yannick Bovy Celebrates 100 Years of Nat King Cole, Madagascar The Musical, Rumor Has It – Adele Her Life and Songs dan pelbagai rancangan sensasi lain, dengan bangganya memperkenalkan terbaharunya, debut Malaysia yang menggembirakan bagi Concert of The Champions – Long Live The Queen.

Selepas lebih tiga tahun berehat akibat pandemik global, rancangan langsung kembali dan lebih besar dan lebih baik untuk menghidupkan semula hati peminat dan menyampaikan pengalaman yang tidak dapat dilupakan yang akan menggantikan masa yang hilang. Concert of The Champions - Long Live The Queen akan menjadi pertunjukan Milestone Production yang pertama selepas pandemik yang menyediakan pentas untuk produksi yang lebih luar biasa yang akan tiba di pantai kita tidak lama lagi.



Terpikat dengan bakat dan karisma yang tiada tandingan vokalis utama Break Free, Giuseppe Malinconico, ketika dia tanpa gentar melangkah ke kasut hebat Freddie Mercury. Dipuji oleh peminat kerana penggambaran ikonnya yang teliti, persembahan Malinconico benar-benar memukau– anda akan bersumpah anda menyaksikan Freddie sebenar di depan mata anda, dalam semua kegemilangannya yang megah dan berkarisma.

Sertai korus dan menyanyi bersama-sama lagu klasik Queen yang abadi, termasuk "We Will Rock You," "We Are the Champions," "Bohemian Rhapsody," dan banyak lagi. Hayati semangat warisan muzik Queen dan hanyut dengan melodi yang memukau dan kecemerlangan teater yang menentukan bunyi ikonik mereka. Digelar oleh ramai orang sebagai band British terbaik sepanjang zaman dengan lebih 20 lagu yang mencapai 40 carta teratas di pelbagai negara, Queen ialah salah satu kumpulan paling berpengaruh dalam sejarah muzik. Persembahan secara langsung mereka tidak kurang hebatnya dengan penggunaan kostum yang rumit dan persediaan pentas yang mempesonakan yang dibuat lebih menawan dengan penyambut utama ikonik mereka Freddie Mercury yang terkenal dengan julat vokalnya yang luar biasa, kehadiran pentas yang memukau dan persembahan yang dinamik. Sama ada anda peminat berpengalaman atau yang baru masuk ke alam Queen, konsert perayaan muzik ini menjanjikan untuk menyatukan peminat muzik yang ghairah di bawah satu bumbung untuk menikmati kehebatan muzik Queen yang abadi.



Jangan lepaskan pengalaman yang tidak dapat dilupakan ini yang akan meninggalkan kesan yang berkekalan untuk tahun-tahun akan datang. Tiba masanya untuk bergembira dengan keajaiban dan melepaskan diri dengan Concert of The Champions - Long Live The Queen.

Tarikh Tayangan : 20hb – 23hb September 2023
Tempat : Zepp Kuala Lumpur
Masa : 8:30PM Bermula
Harga Tiket: Kotak Platinum RM4,000 per box| Premium RM550 | VIP RM480 |
CAT A RM380 | CAT B RM250 | CAT C RM180
*Harga tiket tertakluk kepada yuran pemprosesan tiket RM4 & SST 6%.
 
Tawaran eksklusif untuk Ahli Kad Maybank*
• Diskaun 20% untuk pembelian mana-mana DUA tiket (pertunjukan 20 atau 21 September)
• Diskaun 15% untuk pembelian mana-mana DUA tiket (pertunjukan 22 atau 23 September)
 
Tawaran eksklusif untuk Ahli Kad Premium Maybank*
• Diskaun 25% untuk pembelian mana-mana DUA tiket (pertunjukan 21 September)
*Terpakai hanya untuk tempahan yang dibuat dari 19 Jun hingga 23 September 2023 di www.milestone-entertainment.com






0 comments: