Maharaja Lawak Mega Minggu Kedua Masih Hambar | Dunia Penuh Gosip

Maharaja Lawak Mega Minggu Kedua Masih Hambar

Sudah masuk minggu kedua rancangan Maharaja Lawak Mega di Astro Warna bersiaran, namun masih ramai lagi peserta yg tidak menonjol malah ada sekadar melepas batuk di tangga ketika membuat persembahan. Ada yg langsung tak lawak naik pentas dan pakai laram jer nak sebut apa nak buat apa. Langsung tak melambangkan kehebatan mereka sebagai pelawak2 otai.

Bukan nak merendah2kan pelawak negara tapi kalau setakat lawak sebeginilah yg di tonjolkan oleh kebnyakan peserta maka kita tahu di mana tahap dan level pelawak kita untuk bersaing di peringkat lebih hebat lagi. Ada lak tu lawak yg di reka2 tapi langsung tak gelak tak faham lah. Sorry to say seperti kata Dato Chef wan kepada satu kumpulan wanita ini 'Knp kita perlu memerah otak untuk berfikir lawak kat mana jadi itu semua tak lawak langsung lah'.

Gebu tak berapa nak gebu tunggu masa jer ni...

Tapi tak dinafikan juga masih ada kumpulan yg membuat persembahan hebat serta terus meningkat dalam minggu ini. Seperti persembahan luar jangka daripada Adlin Aman Ramli. Sungguh buruk sekali terpaksa tgk perut Adlin tapi persembahan cukup berani dan hebat lah. Persembahan lain yg hebat ialah Pimai dan Boboi. 

Aksi Adlin yg berani tapi tetap best lah..

Penyingkiran sepatutnya belaku pada minggu ini tapi akan diumumkan pada minggu hadapan sebelum peserta membuat persembahan. 5 kumpulan terburuk undian akan di singkirkan dan bagi aku kumpulan Gebu, Lanun, Caer, Comel & Syok harus disingkirkan. Tunggu minggu depan ok.


0 comments: