MasterChef Celebrity Malaysia Pertama Berlangsung | Dunia Penuh Gosip

MasterChef Celebrity Malaysia Pertama Berlangsung



Satu lagi program tv yg cukup popular di seluruh dunia sekrang adalah Masterchef namun kini di Malaysia telah sampai pada program Masterchef Celebrity Malaysia apabila golongan ini juga akan beraksi dalam medan dpur masak nanti. Telah berlangsung 26 Mei menyaksikan semua peserta bedebar takut penyingkiran namun masih terlalu awal untuk membuang peserta.

Seronok lihat telatah celebrity tempatan menguji kehebatan memasak dengan karenah dan telatah masing2. Tak kurang hebatnya peserta yg menunjukkan peningkatan pada peringkat awl ini. Namun masih terlalu awl untuk ramal siapa bakal menjadi juara Masterchef Celebrity Malaysia pertama ini. Tgk daripada teknik dan cara masakan mcm anak kepada chef negara jer boleh menang. Namun 16 peserta memberi saingan hebat kepada satu sama lain suspen juga di buatnya.

Tu semua ramalan awl kepada mereka kerana masih byk cabaran perlu di tempuh untuk terus menjadi yg terbaik antara terbaik. Jng lupa saksikan Masterchef Celebrity Malaysia pertama setiap hari Sabtu hingga Selasa jam 9 mlm di Astro Ria dan Astro Mustika HD. Jng juga layari laman web Masterchef Malaysia untuk mereka yg ingin pergi ke ujibakat bagi program Masterchef Malaysia musim ke2.

0 comments: