Fazurina ambil keputusan untuk bertudung | Dunia Penuh Gosip

Fazurina ambil keputusan untuk bertudung


Melihat kepada wajah ayu dan juga senyuman manis ini mesti ramai tahu siapa gerangan gadis ini. Inilah Fazurina yg telah pun berhijrah juga ke dunia lebih elok. Dengan mengambil tekat untuk bertudung Fazurina redha dan pasrah kepada rezeki yang di berikan Allah. Keputusan bertudung tidak di dorongi oleh apa2 sebab tetapi mungkin dah sampai seru maka beliau tidak rasa kekok untuk bertudung.

Baru sahaja menyambut hari lahir yg ke 30 Fazurina atau lebih di kenali dalam sitkom 'Dunia Anita' di TV3 berkata ia tidak takut untuk berlakon dan tidak takut jika tiada tawaran belakon setelah bertudung. Beliau percaya kepada rezeki yg di berikan Allah kepada setiap umatnya. Menurut gadis ini lagi kini beliau terus makin aktif belakon dengan bakal muncul dalam beberapa filem serta drama tahun ini. 

Percaya kepada Allah Insyallah selamat dunia akhir. Jng takut kerana semua yg di tetapkanNya adalah terbaik buat umat2Nya. Kena kita nak nafikan semua itu kalau kita betul2 bertakwa kepadaNya. Hanya nafsu dan juga rasa tidak bersalah sahaja membuat kita kadang2 alpha pada semua itu. Namun tahniah buat semua artis wanita yg telah berhijrah dan terus kekal dengan image sebegini kerana ia lebih manis dan cantik. 

0 comments: