Mentor 6 Milik Caroline | Dunia Penuh Gosip

Mentor 6 Milik Caroline


Akhirnya tamat gak program realiti di TV3 setelah lebih 3 bulan untuk mencari pelapis penyanyi yg hebat seperti Black dan Fiq dulu. Tahniah buat Caroline kerana memang persembahan yang mantap daripada beliau serta gaya persembahan hebat membawa kepada beliau untuk juara Mentor 6. Mambawa pulang wang tunai RM 200 Ribu dan juga trofi juara Mentor 6.

Tempat kedua milik Zatul dan juga kak Ogy dengan membawa pulang wang tunai RM 30 Ribu. Persembahan teater Zatul membuatkan beliau untuk merangkut tempat kedua itu. Manakala tempat ke tiga milik Anas dan Faizal Tahir. Walaupun ramai yg pada awl meramal bahawa mereka akan menang namun bukan rezeki Anas pada mlm itu.

Namun tak kisah sapa menang yg penting mcm mana mereka akan memenuhi dunia hiburan ini agar dapat bersaing dengan mereka yg dah lama. Menjadi seperti juara2 yg lepas seperti Fiq dan Black. Mentor adalah satu platform yg paling kuat juga untuk membina nama. Tapi mcm mana hubungan mereka dengan Mentor setelah tamat akan jadi apa yer. Yg nampak masih bersama bekas peserta Mentor iaitu Edry KRU dan protegenya Iqa.




0 comments: