Versus Juara Kumpulan Serba Boleh Hujan | Dunia Penuh Gosip

Versus Juara Kumpulan Serba Boleh Hujan



Tahniah kepada Media Prima kerana menganjurkan sebuah program tv yg cukup hebat dan cukup mantap. Versus sebuah lagi program menguji kekuatan artis berkumpulan menghasilkan karya kreatif dari ilham sendiri. Menyaingkan 5 kumpulan Hujan, 6ixthsense, Black & Parallax, Sofazr dan Go Gerila membuat ia menjadi begitu sengit.  Semua tahu bahawa 5 kumpulan ini memang mantap dalam membuat persembahan itu tidak dpat di nafikan.

Namun kehebatan dan juga kematangan kumpulan Hujan menjadi mereka sebagai juara Versus buat pertama kali. Mengalahkan kumpulan melalui battle pada mlm itu di antara Go Gerila dan juga Black & Parallex membawa kemengan kepada Go Gerila. Pada battle kedua nasib tidak menyelebahi mereka apa bila tewa kepada Hujan dengan lagu Pawana.

Hadiah utama RM200,000.00 menjadi milik Hujan setelah memengi melalui undian daripada peminat. Tahniah kepada mereka semua kerana berjaya menjadi antara band yg mampu menyahut cabaran. paling suka dgr lagu yg di gubah oleh Hujan menjadi lagu tradisional yg unik. Moga lepas ini ada lagi pertandingan seperti ini untuk memantapkan lagi band2 dan kumpulan di Malaysia.



0 comments: