Anugerah Blokbuster Malam Ini di Astro Ria | Dunia Penuh Gosip

Anugerah Blokbuster Malam Ini di Astro Ria


Anugerah Blokbuster 2011 merupakan sebuah lagi anugerah berprestij yang menghimpunkan filem-filem hebat tempatan untuk menghargai usaha karyawan dalam penghasilan filem berkualiti untuk tontonan umum. Terdapat 14 kategori utama yang dipertandingkan untuk memberi laluan kepada penggemar serta penonton filem-filem tempatan memilih sendiri filem manakah yang layak untuk ditabalkan sebagai filem terbaik sepanjang tahun 2011. Terdapat dua fasa undian dilakukan untuk memberi peluang kepada pengundi menjadi juri utama memilih filem, pelakon serta pengarah yang layak diumum sebagai pemenang di malam kemuncak anugerah nanti.


Akan belangsung mlm ni jam 9.00 malam di Astro Ria pasti menjanjikan satu malam anugerah yang gempak dengan barisan pengacara hebat seperti Afdlin Syauki, Lisa Surihani dan Zizak Razak. Sebelum anugerah akan adanya acara Karpet Blockbuster di mana seringkli menjadi acara permulaan kepada sesuatu majlis yg di nantikan oleh peminat. 

Selain itu juga, penonton di sajikan sebelum ini dengan tayangan perdana untuk semua 10 calon filem yang terpilih untuk anugerah ini. Setiap mlm diadakan tayangan kepada penonton secara percuma. Ini adalah anugerah yg memberi peluang kepada penonton untuk memilih sendiri filem mereka. Jadi jng lupa untuk sasikat anugerah penghargaan kepada penggiat seni filem tanah air.




0 comments: