Wanita Juara Masterchef Malaysia ke 2 - Izyan | Dunia Penuh Gosip

Wanita Juara Masterchef Malaysia ke 2 - Izyan


Tahniah kepada juara Masterchef Malaysia yg terbaru Izyan. Beliau merupakan Ahli Geology adalah seorang peserta wanita yg bertahan ke peringkat akhir. Izyan Hani atau lebih dikenali sebagai Izyan merupakan seorang graduan dalam bidang sains dari Universiti di Kanada. Beliau seorang yang ceria suka berkayak, menulis lagu dan juga pernah bekerja di pelantar minyak. Antara masakan kegemarannya adalah mac and cheese with chicken.
Mula2 tgk peserta ni memang tak ada potensi untuk ke akhir dan berjaya menjuarai Masterchef Malaysia. Namun beliau telah membuktikan kekalahan yg di terima dan kritikan daripada juri2 membuat beliau lebih tabah untuk terus ke akhirnya. Tema masakan Citarasa tempatan ke mata dunia hari ni menobatkan beliau sebagai juara. 

Tapi mcm pelik kan penyingkiran Etiqa bagaikan satu paksaan untuk beliau kerana baru jer melangkah ker peringkat akhir terus tersingkir hanya 3 org jer berjaya. Tak faham mcm mana leh jadi begitu. Apa pun Etiqa anda tetap terbaik dan cantik hehehehe.. Tahniah buat Izyan..



0 comments: