Pertunangan 3 Jejaka Idaman Malaya | Dunia Penuh Gosip

Pertunangan 3 Jejaka Idaman Malaya

Mungkin tiba musim percutian ni musim untuk artis2 tempatan kita melangsungkan majlis pertunang. Baru2 ni lak kita di beritahu dengan pertungan 3 jejak hebat Malaya ni. Meraka yg bertunang dengan tarikh dekat2 jer pastu trand bertunang senyap2. Tapi bagus gak kan dia org ni tak suka gosip2 dan juga perkara2 yg tidak di ingini berlaku. Tahniah kepada 3 jejaka terhangat ni lepas ni mereka yg minat pada jejaka ni gigit jari lah ok hehehe...


Pierre Andre melangsungkan pertunangan dengan gadis pilihan pada 9 Februari 2013 di kediaman gadis tersebut di Johor. Majlis pertunangn yg di langsungkan secara sederhana telah di muat naik kedalam facebook MIG. Moga tiada lagi gosip dan gangguan pelakon dan pengarah muda ini dalam menghasilkan karya untuk industri filem tanah air. 

 

Juara Pelakon TV Lelaki Paling Popular ABPBH 2011 ni telah pun selamat melangsungkan majlis pertunangan pada hari ni di kediaman wanita pilihan beliau di Kuantan Pahang. Fizz Fairuz sebelum ini pernah menjalin hubungan dengan pelakon Almy Nadia nampaknya tidak ke sampaian. Mungkin ini adalah pilihan yg tepat dan bagus untuk mengurangkan gosip2 liar terhadap artis tempatan ni.


Black juga telah melangsungkan pertunangan dengan insan pilihan hati. Tapi malangnya ia di rahsiakan hanya khabar berita daripada media dan wartawan sahaja di dengari dari mulut ke mulut. Akhirnya Black mengaku telah bertunang secara terbuka namun masih merahsiakan siapa pilihan hati beliau itu. Apa pun peminat mendoakan kejayaan dan kebahagian untuk pasangan muda ini dan kerjaya Black.




1 ulasan: