Shout! Awards 4 Kali Ini Lebih Kuasa Kepada Pengundi | Dunia Penuh Gosip

Shout! Awards 4 Kali Ini Lebih Kuasa Kepada Pengundi

Majlis anugerah paling hip di Malaysia, Shout! Awards kini kembali untuk tahun yang keempat di 8TV. Shout! Awards diadakan bertujuan untuk mengiktiraf dan menjulang bakat dan kreativiti yang memberi impak besar dalam industri seni Malaysia dalam bidang muzik, perfileman, televisyen, radio dan media sosial. Seperti tahun2 sebelum ini anugerah yg unik ini menampilkan calon2 meraka yg lebih segar dalam industri seni tanah air.


Dalam masa yang  sama, Izham turut menjelaskan kriteria pemilihan calon awal untuk menembusi ke peringkat ‘Top 6’ ialah, mereka haruslah mempunyai kreativiti tersendiri, segar dan membawa impak kepada industri hiburan negara. Daripada pemilihan peringkat awl sehingga kepada senarai Top 6 adalah 100% daripada pemilihan penonton dan peminat industri seni tanah air. Tahun ini mesti lebih gempak dan lebih jauh perbezaan antara tahun2 sebelum ini kerana 8TV akan pastikan ia menjadi anugerah yg terus di ingati oleh peminatnya.

Bagi peminat-peminat Shout! Awards, jangan lupa untuk singgah ke laman Instagram dan Keek Shout! Awards menerusi carian @theshoutawards dan jangan lupa untuk menyaksikan sekali lagi kehebatan Shout! Awards yang akan bersiaran secara langsung dari Stadium Putra Bukit Jalil, Kuala Lumpur pada 9 November 2013 jam 8.30 malam menerusi saluran hip 8TV!

Senarai Kategori Shout! Awards 2013

1. Rockstar Award
2. Popstar Award
3. Power Vocal Award
4. Flava Award
5. Break Out Award (Best New Act)
6. Music Video Award
7. Best On Screen Chemistry Award
8. Fresh TV Series Award
9. Breakthrough Local Feature Award
10. Favourite TV Program Award
11. Favourite TV Personality Award
12. Coolest Radio Announcer Award
13. Favourite Radio Show Award
14. Hot Chick Award
15. Hot Guy Award
16. Wired Celebrity Award
17. Shout! Aloud Award
18. The Ultimate Shout! Award






0 comments: