Sani Mangsa Pertama AF 2013 | Dunia Penuh Gosip

Sani Mangsa Pertama AF 2013

Sedang hangat di perkatakan sekrang setelah 2 tahun tidak kembali kini AF 2013 berwajh baru dengan gaya dan konsep yang lebih segar. Tidak menampilkan pengetuan tetapi di bimbing hebat oleh Inspirer yang cukup hebat dan gah di arena huburan tempatan dan antrabangsa. Dato Siti Nurhaliza, Faizal Tahir dan Melly Goslow adalah antara Inpirer dalam AF 2013. Selain turut di bantu oleh guru vokal Cikgu Shafi, guru persembahan pentas Fizz Fairuz, guru persembahan tari Alam Wakaka dan Suhaili.

Membarikan mereka yg hebat pastinya konser pertama yang telah berlangsung pada sabtu lepas menjanjikan sesuatu yang cukup menarik. Memang ternyata kuasa Inspirer membuahkan hasil kerana gubahan lagu semua menonjolkan kekuatan bintang AF 2013. Tahniah buat Faizal Tahir yang mendapat pujian daripada pengkritik tetap Roslan Aziz menyatakan beliau berjaya menjadi muzik pada konsert pertama itu bervariasi dan hebat. 


Namun dalam setiap pertandingan ada kalah dan menang dan pasti yang tidak berdaya saing akan terus menjadi mangsa. Mungkin kekuatan minggu pertama tidak dapt membantu pelajar daripada Singapura iaitu Sani untuk terus bertahan. Beliau menjadi mangsa pertama dalam minggu pertama pelajar AF 2013 yang tersingkir kerana kekurangan undian sms. Pengumuman telah di buat oleh Faizal Tahir dan Sani pergi dengan rela hati meninggalkan 11 lagi pelajar yang masiha ada di pentas AF 2013.

AF 2013 kali ini bukan sahaja menampilkan konsep dan persembahan yang baru malah pengacara juga baru. Zizan Razak di pertanggungjawabkan menjadi pengacara setiap malam konsert sepanjang 2 jam ia bersiaran secara langsung. Pengalaman dan kekuatan ada pada Zizan terserlah apabila beliau pandai bermain dengan jenaka dan juga mengusik semua peserta dan penonton yang ada. Tahniah buat Zizan kerana berjaya membawa cara tersendiri dalam konsert AF 2013. Bagitu juga barisan juri profesional yang menjadi juri tetap iaitu Edrry Abdul Halim, Sharifah Armani dan juga Roslan Aziz akan mengkritik persembahan pelajar kali ini dengan lebih teliti. 



0 comments: