Selamat Pengantin Baru Aeril Zafrel & Wawa Zainal | Dunia Penuh Gosip

Selamat Pengantin Baru Aeril Zafrel & Wawa Zainal

Itulah ucapan yg harus keluar dari mulut kita apabila pasangan yg telah membuat pengakuat terhadap perkahwinan mereka secara sah. Tak perlu nak di was-was kan lagi dan tak perlu nak syak apa2 lagi tuan punya mulut dah menyatakan bahawa mereka telah begelar suami isteri hampir 2 tahun. Knp kita perlu cari salah org tapi kita kena cari kebenaran dan telah dapat kita kena syukur. Tahniah kepada wartawan yg berjaya mencari berita ini sehingga akhirnya ia terbongkar jua.

Pertama sekali nak ucap selamat pengantin baru kepada Aeril Zafrel dan Wawa Zainal dan selamat menjadi ayah dan ibu kepada cahaya mata baru. Syukur kerana mereka sebenarnya bukan buat perkara salah cuma ia di lindungi daripada di salahi akibat perkara yg baik. Tapi sepatutnya mereka boleh berbincang cara baik dengan pihak pengurusan MIG jika niat mereka itu baik dan ikhlas.  Lepas ni boleh lah mereka buat majlis resepsi untuk peminat dan wartawan agar menghebahkan perkara yg baik ini.


Maka selepas ini tiada lagi spekulasi jahat atau gosip buruk pada pasangan ini kerena mereka telah benar menjadi suami isteri dan ibu bapa kepada Ahmad Fakharuddin Attar. Tahniah dari kami peminat dan pembaca cerita yg kurang enak tentang anda berdua. Apa pun doa dari kami semoga anda dapat kekal kebahagian ini sehingga ke Jannah yg di redhai Allah. Moga pihak pengurusan dapat mempertimbangkan tindakan mereka ini kerana ia adalah perkara yg baik.

Sebenarnya MG (MahaGosip) suka kepada mereka yg mendirikan masjid ini kerana ia dapt mengurangkan fitnah dan menghindari daripada melakukan dosa. Daripada terus menafikan tentang hubungan mereka tetapi bila dah putus kecewa, kata tak bercinta mcm mana leh putus. Itu adalah mainan dunia hiburan tanah air kalau tak ada perkara ini tak havok lah dunia hiburan ni kan. MG gembira pada artis yg lebih befikiran matang dan jauh untuk masa depan mereka. 


0 comments: