Anugerah Blogger 2014 EH! | Dunia Penuh Gosip

Anugerah Blogger 2014 EH!

Anugerah Blogger 2014 EH! adalah satu lagi platform mencari personaliti blogger fesyen di Malaysia. Mencari idea dan pendapat yang segar daripada mereka yg memang gemar kepada dunai fesyen. Dengan langkah mudah permulaan untuk enjadi ikon blogger fesyen di Malaysia. Kini Anugerah Blogger 2014 EH! boleh di sertai oleh semua pengiat fesyen di Malaysia.


Melalui terma dan syarat pertandingan ini terbuka kepada semua penulis blog perempuan berumur 16 tahun & ke atas yang tinggal di Malaysia, yang telah secara aktif menulis blog sekurang-kurangnya sejak enam bulan lalu. Keputusan hakim adalah muktamad dan EH! berhak untuk menolak atau membatalkan penyertaan yang tidak lengkap. Sebarang surat-menyurat tidak akan dilayan. 

Daftar diri anda di sini http://eh.bloggeraward.my sebelum tarikh tamat pada 30 April 2014. Hanya dua langkah mudah untuk anda layak menyertai pertandingan ini. Serla bakat fesyen dan anda akan menjadi idola kepada semua pembaca. Hadiah yg di sediakan cukup lumayan kepada mereka yg bertuah.

Hadiah Utama:

    Muncul di dua halaman Majalah EH! Isu September 2014
    Wang tunai bernilai RM 2,000
    Baucar GUESS bernilai RM 2,000
    Lencana anugerah untuk dipaparkan di blog pemenang

Hadiah Top 3:

    Wang tunai bernilai RM500
    Baucar GUESS bernilai RM1,000
    Lencana anugerah untuk dipaparkan di blog pemenang

4 x Hadiah Saguhati:

    Baucar GUESS bernilai RM500

5 x pengundi bertuah:

    Baucar GUESS bernilai RM500







0 comments: