Perkahwinan Shaheizy Sam Dan Syatilla Melvin Paling Mahal Tahun Ini | Dunia Penuh Gosip

Perkahwinan Shaheizy Sam Dan Syatilla Melvin Paling Mahal Tahun Ini

Ramai tak sangka dalam diam2 gosip hubungan mereka akhirnya ia di akhiri dengan satu ikatan yang suci dan halal. Itulah yang akan dilalui kedua2 pelakon ini iaitu Shaheizy Sam,34 dan Syatilla Melvin, 25 yang bakal menamatkan zaman bujang mereka pada bulan Februari ini. Dalam satu majlis bersama media yang diadakan pada hari ini di sebuah hotel mereka mengumumkan tentang perkahwinan mereka.


Paling mengejutkan adalah perkahwinan ini akan menjadi sejarah sebagai perkahwinan paling mahal tahun 2016 dan juga perkahwinan yang menerima tajaan paling banyak iaitu sebanyak RM25 juta. Sam salam ucapannya menyatakan sangat terkejut akan jumlah itu dan ia sendiri tidak mengetahui siapa penaja itu kerana segala urusan di serahkan sepenuhnya kepada ahli keluarga.

Sapa tak nak taja pelakon yang telah memenangi Bintang Paling Popular sebanyak 3 tahun dan juga pelakon yang telah mencipta nama dalam filem paling laris 2015 dan pecah panggung iaitu Polis Evo. Selain itu juga Sam menjadi duta kepada beberapa produk yang telah keluar iklan di kaca TV. Tahniah buat Sam dan Sya atas perkahwinan ini.

Majlis akan di adakan di kedua2 belah pihak di kampung Sya pada 9 Februari di Pulau Pinang dan juga di sebelah Sam akan diadakan pada 14 Februari di Hotel Mandarin Oriental KL. Moga pasangan sama pada dan cama cantik ini akan kekal hingga Jannah dan juga mempunyai anak2 yang comel dan ramai. Peminat Sam akan kecewa atas keputusan untuk perkahwinan ini adakah ia akan menjejaskan kareer beliau. Sama2 kita doakan kebahagiaannya.






0 comments: