Keagungan Lelaki Teragung Anugerah Juara Lagu 31 | Dunia Penuh Gosip

Keagungan Lelaki Teragung Anugerah Juara Lagu 31

Tahniah kepada Dayang Nurfaizah kerana buat pertama kali begelar juara dalam majlis anugerah berprestij Anugerah Juara Lagu 31 semalam. Dayang menerusi lagu Lelaki Teragung ciptaan Natasyah dan lirik oleh Iman Imran menewaskan 11 lagi lagu yang turut bertanding.


Majlis anugerah yang ditayangkan secara langsung di TV3 dan juga Tonton live streaming juga di GSC Melaka mendapat perhatian ramai. Ini kerana kebanyakan peserta gandingan muka baru dan juga lama yang telah otai dalam AJL. Namun persaingan hebat diberikan oleh semua peserta pada malam tersebut.


Dayang juga turut menang melalui kategori Vokal Terbaik untuk kali ketiga berturut-turut yang membawa pulang hadiah wang tunai RM12,000. Manakala kumpulan Khalifah menang kategori Persembahan Terbaik melalui undian penonton. Senarai penuh pemenang pada malam akhir Anugerah Juara Lagu ke 31. 

Juara (RM50 ribu) - Dayang Nurfaizah (Lelaki Terakhir)
Naib Juara (RM35 ribu) - Hafiz/Misha Omar (Terimaku Seadanya)
Tempat ke3 (RM20 ribu) - Projector Band (Sudah Ku Tahu)
Vokal Terbaik (RM12 ribu) - Dayang Nurfaizah (Lelaki Terakhir)
Persembahan Terbaik (RM12 ribu) - Khalifah (Hang Pi Mana)


Tahniah kepada semua pemenang dan juga tidak kurang hebatnya persembahan semua peserta lain yang memberikan saingan. Namun apakan daya bukan rezeki menyebelahi peserta lain. Paling best persembahan Akim & Majistret, Hazama dan juga Hafiz bersama Misha memang memukau.





0 comments: