Tak Kisahlah Veil Roti Tisu Pun Kahwin Orang Kaya Kau Ado | Dunia Penuh Gosip

Tak Kisahlah Veil Roti Tisu Pun Kahwin Orang Kaya Kau Ado

Selamat pengantin baru kepada pasangan yang telah lama menjalin hubungan dan kisah percintaan mereka yang telah diketahui umum Izara Aishah dan juga Adib Khalid. Mereka jenis tak kisah pada orang pun nak kata apa bercinta lama dan pergi mana-mana bersama akhirnya ke jinjang pelamin juga mereka. 


Jumaat lepas telah selamat majlis akad nikah pengantin kaya tahun ini. Majlis yang diadakan di Damansara itu dihadiri lebih 500 tetamu terdiri daripada keluarga kedua belah pihak, rakan artis dan sahabat handai.

Walaupun kahwin dengan pakaian yang mewah dan cantik masih ada orang tetap tidak puas hati. Netizen ni ada sahaja idea nak memperlekehkan hasil karya orang. Baru-baru ini kecoh pula veil yang diperkenakan Izara bagaikan 'Roti Tisu'. Busana Izara dan Adib adalah hasil sentuhan Datuk Rizalman.

Tak kisahlah dek non orang nak cakap apa paling penting kau lain daripada lain dan juga kau kahwin orang kaya mereka ada. Moga mereka bahagia dan terus kekal hingga Jannah sebab ramai orang nak tengok pasangan ini menamatkan zaman bujang mereka setelah bercinta begitu lama.


Semua orang kenal siapa tu Adib anak kepada usahawan Datuk Sri Khalid Jiwa dan juga anak tiri penyanyi no 1 negara Datuk Sri Siti Nurhaliza. Tak lama lagi Tok Ti bakal timang anak sendiri pula bestnya tak sabar nak tunggu kelahiran baby baru.






0 comments: