Misteri Gadis Kebaya Merah Terbongkar Dukun Bakal Temui Penonton | Dunia Penuh Gosip

Misteri Gadis Kebaya Merah Terbongkar Dukun Bakal Temui Penonton

Pada minggu lepas kecoh tentang video berdurasi beberapa saat yang menyaksikan seorang gadis berkebaya merah berjalan seorang diri di tepi sebuah jalan. Sehingga ramai orang membuat pelbagai spekulasi tentang cerita alam mistik dan juga kisah seram. Ada juga yang menangguk di air keruh untuk dapat populari melalui video yang tular itu.


Akhirnya minggu ini jawapan kepada misteri video gadis kebaya merah itu terjawab apabila filem Dukun lakonan utama Datin Paduka Umie Aida bakal bertemu penonton di pawagan. Filem yang telah menjalankan pengembaraan pada tahun 2006 itu telah diharamkan tayangannya pada tahun tersebut kerena isu sensetif yang kuat pada waktu tersebut.


Namun setelah 12 tahun penantian akhirnya filem ini mendapat kebenaran untuk tayang di pawagan seluruh negara bermula 5 April 2018 ini. Menurut pelakon utama beliau sendiri terkejut dan tidak menyangka akhir filem ini ditayangkan dan tidak sabar menanti reaksi penonton hasil lakonan beliau.


Kalau tak silap pada masa rakam Umi waktu itu masih anak dara dan juga belum berhijab. Kisah kebocoran filem ini dilaman sosial baru-baru ini juga menguatkan lagi tentang kebenaran tayangan filem ini.

Selain Umie, filem itu turut menampilkan pelakon hebat lain seperti Adlin Aman Ramli, Namron, Faizal Hussein, Bront Palarae, Nadiya Nisaa, Mislina Mustafa, Soffi Jikan, Hasnul Rahmat, Elyana dan ramai lagi. Tak sabar nak saksikan filem penuh kontroversi ini adakah menarik seperti mana video yang viral itu dan adakah akan wujud ramai gadis kebaya mereka dipawagam nanti. Sama-sama kita saksikan.







0 comments: