Gateway @ klia2 Menganjurkan 'BOBA Challenge' Untuk Peminat Bubble Tea Di Malaysia | Dunia Penuh Gosip

Gateway @ klia2 Menganjurkan 'BOBA Challenge' Untuk Peminat Bubble Tea Di Malaysia

Pengumumam kepada semua yang terobsesi dengan teh susu yang lazat dan bugar mutiara boba yang pandai dengar! Gateway @ klia2 akan menjadi tuan rumah 'BOBA Challenge' pertama di negara ini setiap hari Jumaat hingga Ahad dari 26hb Julai sehingga 11hb Ogos 2019 dan mengundang semua peminat bubble tea untuk menyertai cabaran tersebut


Antara yang terlibat dalam menjayakan cabaran ini adalah Gong Cha, Xing Fu Tang, T Bun, Wincaa, Chatime, Tealive dan Regiustea yang telah bekerjasama dengan Gateway @ klia2 untuk membawa semua peminat bubble tea bersama-sama. Setiap jenama mempunyai rasa dan tumpuan tersendiri, termasuk rasa buih keju, rasa gula hitam, rasa susu panggang, serta rasa teh buah yang menyegarkan, memberikan pelanggan banyak pilihan untuk memilih rasa yang mereka paling suka.

Butiran Peraduan


Cabaran akan berlaku di Gateway @ klia2. Para peminat bubble tea yang sukar untuk merasakan tujuh jenis bubble tea yang mewakili jenama yang berbeza dan meneka nama yang tepat. Setiap peserta boleh menyertai pertandingan tiga kali sehari. Peserta akan bersaing untuk banyak cawan percuma teh gelembung; secara harfiah kerana pemenang akan diberikan pembekalan percuma minuman beralkohol ini selama setahun .

Pertandingan ini terbuka kepada semua rakyat Malaysia, ekspatriat dan pengembara antarabangsa yang memiliki Kad Pengenalan Pendaftaran Negara (NRIC) atau pasport yang sah dan berusia di atas 18 tahun. Untuk menyertai, pelawat perlu mendaftarkan diri di gerai peraduan yang terletak di tingkat 2, ketibaan, berhampiran H&M.

Butiran peraduan penuh boleh didapati di semua laman sesawang dan sosial media. Jadi, simpan tarikh dan pergi ke Gateway @ klia2 untuk menyertai peraduan ini dengan rakan-rakan dan orang tersayang. Butiran lanjut di bawah: Untuk maklumat lanjut tentang aktiviti dan promosi, sila lawati pusat membeli-belah:

Laman web: www.gatewayklia2.com.my
Facebook: www.facebook.com/gatewayklia2
Instagram: https: //www.instagram.com/gatewayklia2









0 comments: