Juara Muzikal Lawak Superstar Milik JBORN | Dunia Penuh Gosip

Juara Muzikal Lawak Superstar Milik JBORN

Memang mereka layak dan rezeki berpihak kepada JBORN apabila kumpulan itu dinobatkan sebagai juara Muzikal Lawak Superstar. Kumpulan JBORN terdiri daripada 3 orang iaitu Joey, Vicha dan Khir Rahman. Gelaran tersebut sekaligus melayakkan JBORN membawa pulang wang tunai berjumlah RM150,000 beserta trofi sumbangan Astro.


Turut bermakna dalam kemenangan ini adalah buat Joey apabila menerima trofi Superstar musim ini. Pemilihan berdasarkan persembahan dari minggu pertama hingga akhir.

Tempat kedua pula menjadi milik kumpulan UNI yang memenangi wang tunai RM75,000 dan trofi. NEWBOH pula diumumkan sebagai pemenang tempat ketiga dan menerima wang tunai berjumlah RM50,000 dan trofi. Manakala tempat keempat menjadi milik BOTAK yang masing-masing membawa pulang RM25,000 dan beserta trofi.

Kesemua bintang diadili 50% daripada juri tetap iaitu Altimet, Nora Danish dan Datuk Awie manakala 50% lagi adalah undian. Hadiah disampaikan oleh Ketua Saluran Melayu Astro, Azlin Reza Azmi. MLS bersiaran selama 10 minggu, setiap Jumaat, jam 9 malam secara langsung dari Dewan Sri Putra, Bukit Jalil. Program dihoskan olah Nabil Ahmad dan Nabila Huda.







0 comments: