Mini Konsert Shopee X SimplySiti Menyaksikan Sisi Yang Berbeza Penuh Meriah | Dunia Penuh Gosip

Mini Konsert Shopee X SimplySiti Menyaksikan Sisi Yang Berbeza Penuh Meriah

Tahniah buat Shopee dan juga SimplySiti atas penganjuran Mini Konsert Shopee X SimplySiti baru-baru ini di Kuala Lumpur Convention Center pada tanggal 14 September 2019. Dalam konsert tu Dato Sri Siti Nurhaliza telah menyampaikan lebih dari 10 buah lagu yang menceritakan kisah perjalanan hidup dan perit jerih artis no. 1 negara ini. Lebih dari 1000 orang peminat Siti hadir memenuhi ruang dewan pada konsert tersebut. 


Tok Ti juga turut mengalirkan air mata pada mula persembahan sewaktu menyampaikan lagu Jerat Percintaan dan Wajah Kekasih. Mengenangkan kisah semasa zaman persekolahan dan membuat persembahan demi mengejar minat beliau dalam dunia nyanyian ini. 


Kebanyakkan lagu yang disampaikan dalam mini konsert tersebut adalah lagu yang tidak pernah beliau persembahkan dimana-mana konsert beliau sebelum ini. Antara lagu yang dinyanyikan seperti  Ku Mahu, Pendirian Ku, Satu Cinta Dua Jiwa, Warna Dunia dan Ku Menunggu


Ada juga lagu popular yang menjadi siulan ramai turut disampaikan lagi pada malam tersebut seperti Biarlah Rahsia. Juga lagu terbaru beliau Anta Permana dalam version baru dengan arrangement lagu Senorita. Sangat menarik dan juga segar didengar pada malam terebut. Akhir sekali Dato Sri Siti menutup persembahan dengan lagu OST filem Dendam Pontianak iaitu Kasihku Selamanya.



Pada malam konsert juga penonton dihiburkan dan turut terlibat dengan pelbagai aktiviti permainan yang memberikan hadiah kepada penonton. Juga konsert ini disiarkan secara langsung melalui aplikasi Shopee serta penonton boleh menang Shopee Coin melalui goyang Shopee yang bernilai sehingga 1juta. Siti juga melancarkan buat pertama kalinya produk baru keluarkan SimplySiti iaitu BeauSiti minuman untuk kesihatan wanita.








0 comments: