Mira Filzah Akhiri Spekulasi Peminat Dengan Majlis Pernikahan Penuh Mewah | Dunia Penuh Gosip

Mira Filzah Akhiri Spekulasi Peminat Dengan Majlis Pernikahan Penuh Mewah

Siapa sangka akhirnya setelah sekian lama bermain teka-teki bila majlis pelakon dan pengacara popular ini akan berlangsung telah pun terjawab. Malam tadi 3 September 2020 bertempat di Sime Darby Convention Centre detik sejarah dalam hidup pelakon tersebut apabila diijab kabul dalam majlis ringkat tapi mewah. 



Mira mengenakan busana baju kurung Pahang dan majlis bertemakan Mihrab Cinta penuh keputihan dan suci melambangkan sucinya cinta mereka. Pasangan Mira Filzah dan suami Wan Emir Astar selamat diijabkabulkan dengan sekali lafaz dan sah menjadi suami isteri disaksikan lebih kurang 250 tetamu. Pertukaran dulang antara kedua-dua belah pihak ialah 11 dulang bagi pihak perempuan dan 9 dulang bagi pihak lelaki.




Majlis pernikahan ini dibawa khas secara langsung di TV3 sebentar tadi dan majlis persandingan akan diadakan 3 kali untuk semua peminat nanti secara langsung juga. Pelakon drama Bidadari Kiriman Tuhan itu memilih Wan Emir Astar, seorang arkitek yang juga anak kepada Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datin Mastura Mohd Yazid. Sama-sama kita doakan semoga kedua mempelai ini terus bahagia dan kekal hingga akhir hayat dan mendapat zuriat comel-comel belaka.






0 comments: