the Curve Menyambut Tahun Arnab dengan Sentuhan Opera Cina | Dunia Penuh Gosip

the Curve Menyambut Tahun Arnab dengan Sentuhan Opera Cina

the Curve memulakan 2023 dengan menyambut Tahun Baharu Lunar dengan harapan, kesyukuran dan nasib yang lebih baik. Menyambut Tahun Arnab dengan kempen bertemakan "Festival Teater Musim Bunga", para pengunjung akan menyambut perayaan yang penuh kenangan dan teater dari 31 Disember 2022, hingga 24 Januari 2023, kerana pusat beli-belah mengambil inspirasi daripada bentuk seni yang menakjubkan iaitu Opera Cina.



Pengunjung boleh mengambil langkah ke masa lalu apabila the Curve's Centre Court berubah menjadi pemandangan yang mempesonakan yang dipenuhi dengan unsur-unsur berwarna-warni yang mempamerkan dengan indah warisan opera tradisional yang kaya. Sentuhan bertuah termasuk tanglung Cina dan pokok bunga sakura melengkapkan hiasan untuk mencipta latar belakang sedia Instagram untuk pengunjung menjelma.



Mengambil riba daripada Opera Cina, persembahan muzik istimewa the Curve kali ini adalah pameran unik yang dipenuhi dengan gerak-geri rancak dan pakaian yang memukau sedia untuk menghiburkan pembeli pada hujung minggu dan cuti umum pada 2.00 petang dan 5.00 petang. Mulai 14 Januari dan seterusnya, seseorang juga boleh menantikan persembahan tarian singa akrobatik yang dinanti-nantikan oleh Persatuan Tarian Naga dan Singa Khuan Loke, yang berlangsung pada hujung minggu dan cuti umum pada jam 6.00 petang.



Jazmi Kamarudin, Pengurus Besar Kanan, Pengurusan Hartanah & Pelaburan Boustead Properties Berhad berkata, "Berada di Malaysia berbilang budaya memberi kami peluang yang baik untuk menghargai dan menerima sambutan perayaan yang berbeza dan tradisi istimewa setiap budaya. Kami sentiasa berusaha untuk menghormati setiap majlis dan wujudkan suasana untuk dinikmati oleh semua orang di pusat membeli-belah kami yang berorientasikan keluarga. Kali ini semasa kami menyambut Tahun Baru Cina, kami gembira untuk mewujudkan persekitaran yang meriah dan tidak dapat dilupakan di the Curve untuk keluarga, orang tersayang dan rakan-rakan berkumpul, meraikan makan malam perjumpaan dan membeli-belah di kedai runcit kami yang pelbagai!"



Menambah satu lagi pengalaman nostalgia tahun ini ialah persembahan instrumental tradisional yang terkenal setiap hari Ahad dan cuti umum pada 7.30 malam, manakala seseorang boleh melihat Tuhan Kesejahteraan semasa lawatannya pada hujung minggu dan cuti umum pada 1.00 tengah hari, 4.30 petang dan 6.45 petang mulai 14 Januari. seterusnya. Persembahan tarian kanak-kanak istimewa juga akan menarik minat anak-anak kecil pada 7 & 8 Januari pada jam 1.00 petang dan 4.30 petang.



Selain itu, seseorang boleh menikmati pelbagai promosi istimewa daripada peruncit dan vendor di Centre Court sepanjang kempen, daripada pakaian tradisional dan aksesori Tahun Baharu Cina kepada kuih-muih, wangian dan banyak lagi yang pasti membuatkan pembeli-belah rosak untuk pilihan.



Untuk meraikan bulan yang makmur, the Curve menawarkan peluang kepada pembeli untuk menjadi sebahagian daripada Program Penebusan Curve di mana mereka yang membelanjakan RM138 dan ke atas dalam maksimum dua resit di mana-mana cawangan di Curve akan dapat menebus satu set Ang Pow peket. Lebih baik lagi, pembeli yang membelanjakan RM388 dan ke atas dalam maksimum dua resit akan dapat menebus Beg Spring Prosperous eksklusif bersama-sama dengan satu set paket Ang Pow. Semua penebusan tertakluk pada terma dan syarat.

Ketahui lebih lanjut mengenai kempen Tahun Baru Cina the Curve dengan menghubungi Kaunter Concierge di talian:
Tel :  03-7710-6868 










1 ulasan: