Haneesya Juara Dewi Remaja 2018/2019 | Dunia Penuh Gosip

Haneesya Juara Dewi Remaja 2018/2019

Tahniah kepada juara Dewi Remaja 2018/2019 yang telah dinobatkan malam tadi dalam acara secara langsung di Astro Ria yang diacarakan oleh Scha AlYahya.  Program ini telah berlangsung selama 8 minggu dan menilai daripada 12 orang peserta dan hanya lima sahaja yang layak ke peringkat akhir ini. 


Warna kulit bukan jadi penghalang kepada Haneesya untuk tampil berkeyakinan ini terbukti apabila beliau dinobatkan sebagai juara Dewi Remaja terbaru ini. Haneesya membawa pulang wang tunai RM10,000 dan juga trofi Dewi Remaja. Manakala tempat kedua pula milik gadis comel molek iaitu Tia Sarah yang membawa pulang hadiah wang tunai RM7,000 dan juga trofi. Di tempat ketiga pula milik Sherin yang menerima wang tunai RM5,000 dan trofi. 


Manakala tempat keempat milik Anna Jobling dan juga tempat kelima pula disandang oleh Rania. Pada malam akhir semua 5 finalist diadili oleh juri tetap iaitu Dato Hans Isaac juga dua juri jemputan iaitu Neelofa dan Dato Aznil Haji Nawawi. Pada malam akhir tersebut juga menobatkan beberapa anugerah khas kepada dewi yang terpilih mengikut kreteria yang ditetapkan.  Tahniah kepada semua pemenang Dewi Remaja 2018/2019.






0 comments: