Porsche Malaysia Meraikan Kehebatan Wanita Melalui Lensanya | Dunia Penuh Gosip

Porsche Malaysia Meraikan Kehebatan Wanita Melalui Lensanya

Porsche meraikan semangat pemimpi di seluruh dunia, memberi inspirasi kepada individu yang didorong ini untuk maju lebih jauh dengan hak mereka sendiri. Dalam usaha kerjasama baru-baru ini untuk memperkasa dan memberi inspirasi kepada keterangkuman, Porsche Malaysia, yang diwakili oleh Sime Darby Auto Performance (SDAP) bekerjasama dengan Women Photographers Malaysia (WPM) untuk menganjurkan inisiatif "Kehebatan Melalui Lensa HER", meraikan semangat keterangkuman dalam fotografi.



Diadakan sempena Hari Wanita Antarabangsa, kerjasama itu memupuk dialog dengan jurugambar wanita, dan memfokuskan pada menggambarkan naratif yang berbeza dalam industri tradisional yang didominasi lelaki seperti dalam medium fotografi automotif. Ia menyerlahkan bakat luar biasa jurugambar wanita dalam pengembaraan pengalaman dengan Cayenne baharu, dengan tempat persinggahan yang indah untuk cabaran fotografi.



Menunjukkan bahawa prestasi dan keselesaan tidak saling eksklusif, jurugambar wanita dari seluruh Malaysia dan juga luar negara berkongsi detik-detik bersama di Cayenne. Para peserta menikmati pengendalian dinamik dan keselesaan terbaik perjalanan daripada sistem casis SUV yang telah dinaik taraf sepenuhnya ketika mereka memulakan perjalanan hebat mereka dari hiruk-pikuk bandar ke destinasi indah mereka yang seterusnya.

Sambungan Intuitif


Ditampilkan buat pertama kali dalam Cayenne, Pengalaman Pemandu Porsche baharu - paparan dan konsep kawalan baharu dan intuitif - mengoptimumkan pengalaman pemanduan untuk penghuni, penampilan simetri keseluruhan dalaman mewujudkan persekitaran mewah pada kereta sport klasik ini untuk lima orang .



Ketika konvoi Porsche Cayenne meninggalkan Pusat Porsche Ara Damansara untuk menerokai pinggir bandar, landskap beransur-ansur berubah daripada bangunan tinggi kepada kehijauan yang subur. Suspensi udara adaptif baharu dengan teknologi dua ruang, dua injap dalam Cayenne mempamerkan rangkaian keupayaannya yang luas sepanjang pemanduan, ketika jalan mengharungi bukit-bukau dan hutan menghijau. Cayenne mengekalkan ketenangan dengan ketepatan dan prestasi pemanduan yang terbaik, sambil mengutamakan keselesaan untuk kedua-dua pemandu dan penumpang yang sibuk dengan rasa kebebasan dan pengembaraan, ketika mereka memasuki jalan terbuka dan meninggalkan bandar yang sibuk itu.

Merangkul perspektif yang berbeza melalui lensa kreatif


Sistem keselamatan dan bantuan memudahkan pemanduan dari satu tempat ke satu tempat di Cayenne, dan kumpulan itu tidak lama kemudian tiba di lokasi yang ditetapkan untuk sesi pemotretan dengan Cayenne. Dengan latar belakang yang berbeza juga seterusnya menghasilkan bidang kepakaran fotografi yang berbeza, semua peserta diberikan enam kategori berbeza untuk difokuskan di pittop yang indah ini, mencabar kepelbagaian mereka melalui kanta kreatif mereka. Gambar pemenang diserahkan oleh Aun Pein (@aunpein.jpg), Fish Quan (@fish_quan1355), Atiqah Is (@is_atiqah), Joanna James (@joannajames28), dan Yuki Eyok (@yukieyok).



Porsche sentiasa komited terhadap kuasa kerjasama dan penceritaan untuk memacu perubahan positif. Memulakan perjalanan yang cemerlang bersama Annice, 'Kehebatan melalui lensa DIA' adalah kesinambungan daripada kerjasama itu. Dengan WPM, kami berharap dapat memberi inspirasi kepada wanita di mana-mana untuk menerima keunikan mereka dan mempamerkan perspektif unik mereka, sambil mengejar impian mereka dengan yakin,” kongsi Christopher Hunter, Ketua Pegawai Eksekutif Sime Darby Auto Performance.



Dalam industri di mana wanita kurang diwakili, ‘Kehebatan melalui lensa HER’ berfungsi sebagai pemangkin kepada perubahan, memberikan jurugambar wanita peluang untuk menyinar dan mencabar stereotaip. Dengan memanfaatkan kuasa kolektif pelbagai perspektif kami, kami boleh mewujudkan hubungan yang bermakna dan menguatkan suara wanita melalui medium fotografi dan memupuk komuniti yang lebih menyokong dan inklusif,” kata Annice Lyn, pengasas bersama Women Photographers Malaysia mengenai inisiatif itu. kepentingan dalam memperkasakan wanita dalam fotografi.



Pemanduan ke dan dari Janda Baik terbukti menjadi pengalaman yang mengasyikkan bagi para peserta, membolehkan mereka berhubung semula dengan alam semula jadi, menemui persekitaran baharu dan meneroka peluang profesional. Persahabatan yang baru ditemui di kalangan peserta memupuk komuniti yang menyokong, membolehkan mereka melampaui zon selesa dan mencabar stereotaip untuk pergi lebih jauh bersama.







0 comments: